کرونا گردهمایی سالانه کمیک بازها را هم تحت الشعاع قرار داد

به گزارش درگ فایل، کمیک کان سن دیه گو که هر سال به عنوان عظیم ترین گردهمایی طرفداران آثار کمیک برگزار می گردد، برای جلوگیری از شیوع کرونا سال جاری لغو شد.

کرونا گردهمایی سالانه کمیک بازها را هم تحت الشعاع قرار داد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، برگزاری عظیم ترین رویداد سالانه برای علاقه مندان آثار کمیک به صورت رسمی از سوی سازمان دهندگانش در سال 2020 لغو شد.

این رویداد که هر سال بیش از 130 هزار نفر شرکت نماینده دارد، قرار بود سال جاری از 23 تا 26 جولای (یک تا چهار مرداد) برگزار گردد.

این نخستین بار است که از زمان شکل گیری این گردهمایی، سازمان دهندگان آن تصمیم به لغو آن می گیرند، اما آن ها می گویند سال 2021 از 22 تا 25 جولای این گردهمایی عظیم را دوباره برگزار خواهند کرد. برای آن هایی که بلیت های این دوره را خریده اند نیز ظرف یک هفته ایمیل هایی ارسال می گردد که به آن ها هدایت می نماید چطور پول این دوره را پس بگیرند یا آن را به سال بعد منتقل نمایند.

این تصمیم پس از کنفرانس مطبوعاتی گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا گرفته شده که 14 آوریل برگزار گردید و گفت رویداد های در ابعاد عظیم که صد ها یا هزاران نفر را از نقاط دیگر گرد هم می آورند تا مدتی ممکن نیست. وی البته تاریخ دقیقی برای این آینده اعلام نکرد و تنها تاکید نمود که ژوئن، جولای، یا آگوست نمی تواند باشد.

افتتاح موزه کمیک -کان در شهر سن دیه گو نیز که قرار بود سال جاری در طول دوره برگزاری این رویداد انجام گردد، به چند ماه آینده موکول شد.

کمیک-کان سن دیه گو از سال 1970 هر سال برگزار می گردد و رویداد سالانه ای است که علاقه مندان کتاب های کمیک، نویسندگان و فروشندگان را گرد هم می آورد. از دهه 2000 که فیلم های ساخته شده با اقتباس از این آثار به بخش مهم صنعت سرگرمی هالیوود بدل شدند این رویداد ابعاد وسیع تری یافت و این نمایشگاه چهار روزه به محلی برای معرفی فیلم ها و برنامه های تلویزیونی در طول یک دهه اخیر بدل شد و بازیگران و کارگردان های این فیلم ها را نزد مردم آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 365

به "کرونا گردهمایی سالانه کمیک بازها را هم تحت الشعاع قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا گردهمایی سالانه کمیک بازها را هم تحت الشعاع قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید