کلنگزنی نخستین مجتمع امداد جادهای کشور در ورزقان

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان ورزقان، کلنگ احداث مجتمع امدادی چند منظوره در محور خواجه-ورزقان را به صورت نمادین به زمین زد.

کلنگزنی نخستین مجتمع امداد جادهای کشور در ورزقان

این مجتمع که نخستین مجتمع امداد جاده ای چندمنظوره در کشور است، در زمینی به مساحت 12 هکتار و زیربنای هفت هزار مترمربع احداث می شود.

احداث مجتمع امدادی چندمنظوره در محور خواجه- ورزقان یکی از پروژه های پایلوت کشوری است که با تأمین مالی شرکت مس آذربایجان احداث می شود.

با احداث این مجتمع، دستگاه های امدادی و خدمات رسان نظیر جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه، راهداری و آتش نشانی، امکان استقرار همزمان و استفاده از ظرفیت های همدیگر و همچنین سرعت عمل در امدادرسانی به حوادث جاده ای را خواهند داشت.

این مجتمع در محل پایگاه امداد و نجات شهید احمدی روشن در روستای علی بیگ کندی شهرستان ورزقان احداث می شود و دستگاه های خدمات رسان و امدادی در محل های اختصاصی مستقر و امکانات لازم برای پاسخ گویی به حوادث را در اختیار خواهند داشت.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 802

به "کلنگزنی نخستین مجتمع امداد جادهای کشور در ورزقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگزنی نخستین مجتمع امداد جادهای کشور در ورزقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید