گفتگوی مهم رحمان رضایی در خصوص مذاکره با استراماچونی

به گزارش درگ فایل، رحمان رضایی گفت: مهلتی که وکیل و مدیر برنامه های استراماچونی از ما خواسته بودند آخر امشب به انتها می رسد و ما همچنان منتظر پاسخ آقای استراماچونی هستیم.

گفتگوی مهم رحمان رضایی در خصوص مذاکره با استراماچونی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تشریح مراحل مذاکره با وکیل استراماچونی گفت: پس از اینکه در مقطع قبلی پول آقای استراماچونی به حسابش واریز شده بود و این انتظار وجود داشت که طبق توافق انجام شده به استقلال برگردد اما وکلای او روز چهارشنبه با ارسال ایمیلی به باشگاه شرایط جدیدی را مطرح کردند که همه در جریان آن هستند.

وی اضافه نمود: روز آدینه مدیر برنامه های استراماچونی که مدیر برنامه های من نیز بود طی پیغامی از من خواست مجددا مذاکره با استقلال از سر گرفته گردد. من این پیغام را به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال انتقال دادم و قرار شد این بار حضوری و به صورت مستقیم با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال این مذاکره انجام گردد.

رحمان رضایی اضافه نمود: روز یکشنبه ساعت 7 عصر در دوحه با حضور آقای خلیل زاده، علی خطیر، من و وکیل سوئیسی باشگاه در جلسه ای با حضور وکیل آقای استراماچونی حاضر شدیم و به آنالیز نقاط اختلاف و بعضی سوتفاهمات پرداختیم.

بازیکن سابق تیم ملی با بیان اینکه این جلسه با نگاه مثبت دو طرف برگزار گردید اضافه نمود: در این مذاکره آقای خلیل زاده همه درخواست های وکیل آقای استراماچونی را بدون کم و کاست پذیرفت و ماحصل آن یک توافق 9 بندی بود که مورد تأیید ما و وکیل آقای استراماچونی نهاده شد. این توافق برای مدیر برنامه های آقای استراماچونی هم ارسال شد و او هم آن را تأیید کرد و سپس برای دریافت پاسخ نهایی برای شخص استراماچونی ارسال شد.

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال توضیح داد: وکیل آقای استراماچونی با ابراز رضایت از این توافق گفت تا ساعت 18 روز دوشنبه پاسخ نهایی اعلام می گردد اما روز دوشنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی 24 ساعت دیگر از ما فرصت خواست. مجددا ساعت 19 روز سه شنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی امروز را هم فرصت خواست تا جواب نهایی را اعلام کند.

رحمان رضایی با بیان اینکه تا این لحظه پاسخی از طرف آقای استراماچونی به باشگاه استقلال نرسیده اضافه نمود: ساعت 15 امروز ایمیل نهایی ر ا برای آقای استراماچونی ارسال کردیم که در آن تأکید شده با توجه به وکیل آقای استراماچونی و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ، تا ساعت 24 امشب پاسخ نهایی را به ما اعلام کند و در صورتی که پاسخی دریافت نشد این اقدام را به مثابه عدم تمایل آقای استراماچونی در نظر بگیریم و سرمربی جدید باشگاه را هیئت مدیره انتخاب کند.

منبع: برنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 84

به "گفتگوی مهم رحمان رضایی در خصوص مذاکره با استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی مهم رحمان رضایی در خصوص مذاکره با استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید