اسپالتی: اروپا قدرت رم را باور کرد

به گزارش درگ فایل، سرمربی رم پس از فزونی قاطعانه تیمش در لیگ اروپا ادعا کرد قاره سبز به قدرت تیم پایتخت ایتالیا ایمان آورده است.

اسپالتی: اروپا قدرت رم را باور کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با رزرو تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از فزونی 4 بر صفر تیمش در خانه ویارئال در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا ادعا کرد قاره سبز به قدرت تیم اول پایتخت کشورش ایمان آورده است.

او گفت: ژکو در محدوده محوطه جریمه خیلی خوب خودش را در دسترس هم تیمی هایش قرار داد.امیدوارم این نتایج امیدو روحیه لازم را به تیم تزریق کند.وقتی مقابل یک تیم بزرگ 2 بر صفر پیش می افتیم، باید کوشش کنیم گل های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم.ژکو عالی ظاهر شد. او حس مسئولیت پذیری فوق العاده ای دارد و وقتی تیم ناکام می گردد، به عنوان اولین نفر واقعا متاثر نشان می دهد. 3 گل او، اشتیاق و قدرتش را نشان داد.مهم ترین نکته، ادامه موفقیت آمیز راستا لیگ اروپا با اتکا به کیفیت تیم و استعداد فردی بازیکنان است.

او در ادامه اضافه نمود: پس از اینکه یک بر صفر پیش افتادیم، کمی عمقی و دفاعی بازی کردیم و هنگام ایجاد حمله، مدام توپ از دست می دادیم.هنوز راه و کار زیادی تا رسیدن به تکامل داریم اما تیم توان بهتر شدن را دارد.به دقت در پاسکاری و مدیریت در صرف انرژی به شکل معقول در تک تک دقایق بازی احتیاج داریم.تیم به گسترش ساختار تیمی از امرسون گرفته تا مانولاس، رودیگر و استروتمن احتیاجمند است. با این نتیجه اروپا به ما ایمان آورد.در فاصله 2 روز تا بازی بعدی، امکان ریکاوری کامل برای بازیکنان وجود ندارد و برای رقابت لیگی به چند تغییر احتیاجمند هستیم.می خواهم آن هایی که بازی نمی نمایند هم به اندازه اعضای ثابت تیم قدرتمند و سرحال باشند. یک تیم تنها با این شیوه، موفقیت همه جانبه ای را تجربه خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 63

به "اسپالتی: اروپا قدرت رم را باور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: اروپا قدرت رم را باور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید