اعلام رنگ مدال های ورزشکاران ایرانی در المپیک 2020 از سوی یک سایت خارجی!

به گزارش درگ فایل، یک سایت خارجی پیش بینی کرد که ورزشکاران ایران در المپیک 2020 توکیو چه عملکردی خواهند داشت و به چه مدلی دست پیدا می نمایند.

اعلام رنگ مدال های ورزشکاران ایرانی در المپیک 2020 از سوی یک سایت خارجی!

به گزارش خبرنگاران، بازی های المپیک 2020 توکیو از 179 روز دیگر شروع می گردد و بیش از 11 هزار ورزشکار از 206 کشور با یکدیگر رقابت می نمایند تا برترین های رشته های مختلف تعیین شوند.

در فاصله کمتر از 6 ماه تا شروع این بازی ها یک شرکت مربوط به داده های ورزشی به نام شرکت Gracenote Sports اقدام به پیش بینی تعداد مدال های کسب شده توسط کشورهای مختلف و همچنین اسامی مدال آوران نموده است.

این شرکت میخواهد تا زمان شروع المپیک، این اقدام را هر ماه انجام دهد و ملاک این موضوع را آخرین رکوردها و نتایج به ثبت رسیده توسط ورزشکاران و تیم های مختلف قرار داده است.

در پیش بینی انجام شده توسط شرکت Gracenote Sports ایران 3 طلا، 2 نقره و 4 برنز کسب می نماید و در رده 23 قرار خواهد گرفت. این شرکت حتی ورزشکاران مدال آور از هر کشور در رشته های مختلف را نیز پیش بینی نموده است.

در بین ورزشکاران ایران پیش بینی شده که سجاد گنج زاده و بهمن عسگری در کاراته و حسن یزدانی در کشتی آزاد مدال طلا می گیرند، سهراب مرادی در وزنه برداری و آرمین هادی پور در تکواندو صاحب مدال نقره می شوند و حمیده عباسعلی در کاراته، میرهاشم حسینی در تکواندو و علی داوودی در وزنه برداری به مدال برنز می رسند.

نکته جالب توجه در این لیست قرار دریافت نام سعید ملایی در بین مدال آور کاروان ایران و دستیابی به مدال برنز بوده است. این در حالی است که ملایی تابعیت مغولستان را پذیرفته است.

در پیش بینی انجام شده تیم ملی والیبال در رده ششم، مجتبی عابدینی در رده پنجم و تیم شمشیربازی سابر تیمی در رده ششم و احسان حدادی در رده هفتم قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 136

به "اعلام رنگ مدال های ورزشکاران ایرانی در المپیک 2020 از سوی یک سایت خارجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رنگ مدال های ورزشکاران ایرانی در المپیک 2020 از سوی یک سایت خارجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید