اپل فراوری آیفون SE 4 را با نمایشگر بزرگ تر و فناوری 5G ادامه می دهد

به گزارش درگ فایل، طبق گفته های مینگ چی کو، ظاهرا اپل میخواهد به فراوری آیفون SE 4 با نمایشگر OLED بزرگ تر و فناوری 5G ادامه دهد.

اپل فراوری آیفون SE 4 را با نمایشگر بزرگ تر و فناوری 5G ادامه می دهد

ماه دسامبر سال گذشته بود که یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی مینگ چی کو، خاطرنشان کرد که سرنوشت آیفون SE 4 اصلا قطعی نیست. او مدعی شد اپل شاید از فراوری این گوشی صرف نظر کند و یا آن را در سال 2024 راهی بازار کند اما حالا بار دیگر مدعی شده این شرکت امریکایی فراوری آیفون SE 4 را با نمایشگری بزرگ تر و فناوری 5G از سر گرفته ولی در نظر ندارد سال جاری از آن رونمایی کند.

در یک رشته توییت نسبتا طولانی، کو خاطرنشان کرد که آیفون SE 4 از لحاظ مقدار و کیفیت نمایشگر تفاوت خاصی با آیفون 14 نخواهد داشت. آیفون 14 از نمایشگری 6.1 اینچی بهره می برد که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. اگر این اتفاق رخ دهد یعنی آیفون SE مورد انتظار باید نمایشگری از نوع OLED داشته باشد و نه LCD که در نسل نخست و دوم آن شاهد بودیم و هستیم. این باید بزرگ ترین تغییری باشد که سری SE تا به امروز به خود دیده است.

علاوه بر این ها، آیفون SE یادشده قرار است نخستین محصول ساخت اپل باشد که از مودم اختصاصی خود این شرکت بهره می برد. مودمی که به کاربران اجازه می دهد به سریع ترین شبکه همراه موجود یعنی 5G متصل شوند. البته این مودم از طول موج میلی متری 5G پشتیبانی نخواهد نمود و به نمونه ضعیف تر یعنی فرکانس زیر شش گیگاهرتز مجهز خواهد شد.

اینطور که به نظر می رسد، اپل دیگر نمی خواهد برای فراوری مودم 5G به کوالکام وابسته باشد. البته این شرکت آمریکایی مدت زمان زیادی است که می خواهد گوشی هایش را به مودم اختصاصی مجهز کند اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده و حالا شایعه شده آیفون SE 4 به آن مجهز خواهد شد.

هنوز به طور حتم تعیین نیست اپل چه زمانی از این گوشی رونمایی خواهد نمود اما بعید است تا قبل از سال 2023 شاهد رونمایی از آن باشیم. این یعنی احتمالا در سال 2023 هیچ گوشی آیفونی با برند SE راهی بازار نخواهد شد و علاقه مندان به این محصول باید تا یک سال دیگر یعنی سال 2024 هم صبر نمایند. با این حال این ها فعلا در حد یک شایعه هستند تا ببینیم اپل چه تصمیمی برای رونمایی و عرضه این گوشی می گیرد. علاوه بر این ها، از تعیینات فنی این گوشی هم هیچ اطلاعی نداریم و باید دید آیا این گوشی می تواند از همه لحاظ کاربران را راضی نگه دارد یا خیر.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

54,500,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max JA تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

72,900,000

تومان

محبوب ترین گوشی های اپل در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1640

به "اپل فراوری آیفون SE 4 را با نمایشگر بزرگ تر و فناوری 5G ادامه می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپل فراوری آیفون SE 4 را با نمایشگر بزرگ تر و فناوری 5G ادامه می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل فراوری آیفون SE 4 را با نمایشگر بزرگ تر و فناوری 5G ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید