تی موبایل به شما اجازه می دهد اینترنت 5G خانگی خود را رایگان تست کنید

به گزارش درگ فایل، شرکت مخابراتی T-Mobile حدود یک سال پیش و در همین ایام از سرویس اینترنت خانگی 5G خود رونمایی کرد. تی موبایل وعده داده بود که مردم می توانند با پرداخت فقط 50 دلار در ماه و راه اندازی آسان، یک اینترنت پرسرعت به خوبی اینترنت ثابت سنتی باندپهن داشته باشند.

تی موبایل به شما اجازه می دهد اینترنت 5G خانگی خود را رایگان تست کنید

اکنون، تی موبایل برای جذب بیشتر کاربران و دور کردن آن ها از اینترنت سنتی، شرایط تست رایگان 15 روزه ای فراهم نموده است تا بتوانند از نزدیک و به صورت عملی، مزایای اینترنت 5G را چشیده و با اینترنت سنتی مقایسه و بعد انتخاب نمایند. مشتریان تازه اینترنت خانگی 5G تی موبایل می توانند تا 15 روز پس از آغاز سرویس، اگر از اینترنت خود راضی نبودند؛ آن را پس داده و هیچ پولی پرداخت ننمایند.

بعلاوه، تی موبایل گفته است کاربرانی که زودهنگام قرارداد سرویس اینترنت فعلی خود را فسخ نمایند و درگاه اینترنت و مودم را پس بدهند؛ مشمول دریافت زودهنگام هزینه های فسخ شده و تا 500 دلار به وسیله مسترکارت به حساب شان واریز گردد. مشترکان اینترنت خانگی که سرویس خود را تمدید نمایند؛ هنوز می توانند با پرداخت 50 دلار در ماه، برنامه های اینترنت فعلی خود را داشته باشند و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارند.

از دیگر تسهیلات تی موبایل برای خانواده ها، استفاده از طرح Magenta Max است که باعث می گردد فقط با پرداخت 30 دلار در ماه از اینترنت خانگی 5G بهره ببرید؛ چیزی مشابه طرح Fios Double Play شرکت ورایزون که در صدد جذب خانواده ها است.

در همه این موارد، متقاضیان ابتدا باید آنالیز نمایند که آدرس محل سکونت شان به وسیله شرکت تی موبایل مورد تایید است یا خیر. در واقع، باید در شبکه پوشش دهی تی موبایل باشند. فعلا، این شرکت حدود 40 میلیون آدرس را تایید نموده است و براساس تجزیه و تحلیل هایی که انجام می دهد؛ می گوید کدام آدرس ها و خانه ها در شرایط بهتری برای دریافت سرویس اینترنت 5G خانگی هستند و می توانند خدمات قابل اطمینان تری دریافت نمایند.

در سال گذشته، تی موبایل مشکلاتی در ارتباط با پوشش دهی کامل بعضی آدرس ها و مشترکان داشت و کاربرانی بودند که از شرایط سرویس اینترنت 5G خانگی خود شکایت داشتند. تی موبایل در پاسخ به این اعتراض ها، گفت از این پس، خدمات خود را فقط در مکان های تایید شده ارائه می دهد تا جوابگوی خواسته های مشتریان باشد.

البته، این اپراتور مخابراتی بزرگ کشور ایالات متحده در پی افزایش طیف های فرکانسی خود برای اینترنت خانگی 5G است.

بزرگ ترین مشکل اپراتورهای مخابراتی در امریکا، راضی بودن کاربران از اینترنت ثابت و سنتی است و به سادگی حاضر نمی شوند اینترنت خانگی 5G را امتحان یا سرویس های آن ها را خریداری نمایند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1513

به "تی موبایل به شما اجازه می دهد اینترنت 5G خانگی خود را رایگان تست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی موبایل به شما اجازه می دهد اینترنت 5G خانگی خود را رایگان تست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید