خیرین بازوی حمایتی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر

به گزارش درگ فایل، مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: خیرین در این شرایط سخت و با توجه به مسائل موجود، فرزندان موسسه شکوه مهر را فراموش نکنند چرا که با یاری های آنها است که اداره مراکزی همچون مراکز ما امکان پذیر است.

خیرین بازوی حمایتی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر

محمد هادی اشرافی بجستانی مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: موسسه خیریه بوستان شکوه مهر بصورت هیئت امنایی و تحت نظارت سازمان بهزیستی در سال 91 تاسیس و با سرپرستی شبانه روزی 400 معلول ذهنی و کودک بی سرپرست پسر و دختر و حمایت از 2هزار خانواده نیازمند تحت پوشش در بخش مددکاری خانواده و واحد امداد بگیران، جزء بزرگترین مجموعه های توانبخشی و حمایتی در کشور است.

او اضافه نمود: این موسسه در زمینه آموزشی و توانبخشی در 3 مرکز توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی شهید بهشتی، مهر پناهندگان ضامن آهو و خانه کوچک پناهگاهی (مددجویان مرزی شهید بهشتی) در رده سنی 6 تا 60 سال و در زمینه شبه خانواده در 5 خانه کودک و نوجوان (رده سنی 2 تا 18 سال) فعالیت می نماید.

مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر ادامه داد: از سال 98 مرکز علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر با ظرفیت 2هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در شاخه های مرتبط به توانبخشی و بچه ها استثنائی نیز به این موسسه واگذار شده است.

بجستانی بیان نمود: تمامی هزینه های مربوط به نگهداری این عزیزان تنها به وسیله مشارکت های مردمی تامین می گردد و تنها 13 درصد از کل هزینه ها به وسیله بهزیستی تامین و الباقی یاری خیرین و نیک اندیشان می باشد و در حال حاضر از ابتدای شیوع کرونا و بدلیل عدم برگزاری مراسم و نمایشگاه ها و بازارچه ها جهت حضور خیرین و یاری به فرزندان این موسسه، آمار مشارکت ها مردمی بسیار پائین آمده در صورتی که با توجه به شرایط جامعه هزینه ها چند برابر شده است.

او توضیح داد: انتظار داریم خیرین در این شرایط سخت و با توجه به مسائل موجود، فرزندان موسسه شکوه مهر را فراموش نکنند چرا که با یاری های آنها است که اداره مراکزی همچون مراکز ما امکان پذیر است.

راه ارتباطی و یاری به موسسه خیریه بوستان شکوه مهر جهت یاری های نقدی، به وسیله واریز به شماره کارت رفاه 5894637000000098 بنام موسسه خیریه بوستان شکوه مهر می باشد.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 692

به "خیرین بازوی حمایتی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرین بازوی حمایتی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید