سامسونگ توانسته بیش از 1 میلیون گلکسی فولد را به فروش برساند

به گزارش درگ فایل، روز گذشته، رییس بخش سامسونگ الکترونیک بیان نمود که تا حالا بیش از 1 میلیون گوشی تاشو گلکسی فولد در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. او در ادامه گفت: وقتی که ما یک میلیون از این محصول را فروخته ایم،نکته اصلی این است که یک میلیون نفر وجود دارند که خواستار استفاده از این گجت 2000 دلاری هستند.

سامسونگ توانسته بیش از 1 میلیون گلکسی فولد را به فروش برساند

ظاهرا سامسونگ از این موضوع که برای چنین گجت گران قیمتی این تعداد خریدار وجود دارد، بسیار راضی به نظر می رسد. گلکسی فولد در آمریکا با قیمت پایه 1980 دلاری روانه بازار شده که البته این مدل از 4G بهره می برد و مدل 5G این گوشی در کره جنوبی با قیمت حدودا 2038 دلاری به فروش می رسد.

یکی از مقامات سامسونگ طی مصاحبه ای اعلام کرده که به عنوان مثال خریداران کانادایی استقبال زیادی از این گوشی نشان داده اند و قیمت پایه این گوشی در این کشور 2600 دلار کانادا (1972 دلار آمریکا) است. با وجود اینکه چنین آماری برای یک گجت بسیار گران قیمت موفقیت قابل توجهی محسوب می شود، اما در برابر آمار فروش پرچم داران سامسونگ چندان به چشم نمی آیند. باید خاطرنشان کنیم تا نیمه سال 2019، سامسونگ توانسته حدود 16 میلیون عضو خانواده گلکسی اس 10 را به فروش برساند.

در هر صورت، همین آمار فروش نشان می دهد چنین گجتی با وجود تمام حاشیه هایی که داشته و البته قیمت بسیار بالای آن، همچنان توانسته نظر حدود 1 میلیون نفر را به خود جلب کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 15

به "سامسونگ توانسته بیش از 1 میلیون گلکسی فولد را به فروش برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ توانسته بیش از 1 میلیون گلکسی فولد را به فروش برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید