تور ارزان یونان: سرمربی تیم ملی واترپلو ایران راهنمایی تیم بانوان المپیاکوس را پذیرفت، رضوانی: چیریچ با هماهنگی فدراسیون به یونان رفت

به گزارش درگ فایل، الکساندر چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با تیم بانوان المپیاکوس یونان قرارداد بست.

تور ارزان یونان: سرمربی تیم ملی واترپلو ایران راهنمایی تیم بانوان المپیاکوس را پذیرفت، رضوانی: چیریچ با هماهنگی فدراسیون به یونان رفت

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، الکساندر چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با تیم بانوان المپیاکوس یونان قرارداد بست تا ادامه همکاری اش با ایران در هاله از ابهام قرار گیرد.

سرمربی صربستانی تیم ملی ایران که تا بازی های آسیایی هانگ ژو با کشورمان قرارداد دارد برای تعطیلات ایران را ترک نموده بود که خبر بستن قرارداد تازه با تیم یونانی از سوی این باشگاه منتشر شد.

حمید اسکندریون دبیر فدراسیون به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این مربی از راهنمایی تیم ملی ایران کناره گیری ننموده و با اجازه رئیس فدراسیون با این تیم یونانی به طور موقت قرارداد بسته است و تا بازی های آسیایی سرمربی تیم ملی ایران است.

وی اضافه کرد: در این مدت هم مسابقات لیگ باشگاهی ایران برگزار می گردد و وحید رضایی مربی تیم ملی از برنامه های چیریچ برای تمرینات ملی پوشان استفاده می نماید.

اسکندریون در پاسخ به این سوال که در خبر منتشر شده از وی به عنوان مربی سابق تیم ملی ایران یاد شده است، گفت: خبر اشتباه منتشر شده و وی هنوز سرمربی تیم ملی ایران است.

بعلاوه محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص چیریچ و لزوم تدارک ویژه برای پیروزیت تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی اظهار کرد: بدون تردید دفاع از عنوان سومی دوره قبل آسان نیست و حریفان ما در کوشش هستند تا برترین نتیجه را بگیرند. ما هم امیدوار هستیم با یک برنامه ریزی خوب شرایط را برای کسب نتیجه ای بهتر از ادوار گذشته فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: با نظر الکساندر چیریچ قرار است چند مرحله اردو و بازی محبت آمیز با تیم های خارجی قبل از بازی های آسیایی داشته باشیم. فعلا بازیکنان بواسطه فصل مسابقات لیگ در اختیار باشگاه ها هستند و چیریچ هم با هماهنگی فدراسیون راهنمایی یک تیم باشگاهی را تا زمان شروع برنامه های تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی پذیرفته است. البته این موضوع به درخواست خود او و بیشتر به واسطه نزدیکی به اعضای خانواده اش در ماه های آینده بود که به علت ارتباط نزدیک و خدماتی که این مربی ارزنده به واترپلو داشت با فعالیتش در مدت معین در یک باشگاه خارجی موافقت کردیم. مطمئنا چیریچ با هماهنگی با وحید رضایی و دیگر همکاران ایرانی خود، مسابقات لیگ و تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهد داشت. بعلاوه طی توافقی که داشتیم در اردوهای محبت آمیز اروپایی در کنار تیم ملی خواهد بود واو بلافاصله برای تشکیل اردو ویژه بازی های آسیایی در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون درباره مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا گفت: هنوز برگزاری این مسابقات به صورت رسمی اعلام نشده است. ما برای شرکت در این رقابت ها و بعلاوه میزبانی در این مسابقات اعلام آمادگی کردیم و منتظر پاسخ مسئولان دنیای هستیم. بدون تردید در صورت برگزاری با تمام توان حاضر خواهیم شد.

رضوانی در سرانجام اظهار داشت: با وجود تمام مسائل ناشی از محدودیت های کرونا و مسائل اقتصادی تمام توان خود را به کار می بریم تا طبق نظر کادر فنی و چیریچ تدارک مناسبی را برای تیم ملی واترپلو پیش از بازی های آسیایی داشته باشیم. باور دارم به پشتوانه غیرت و پشتکار ملی پوشان ایران می توانیم باز هم در بازی های آسیایی پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1414

به "تور ارزان یونان: سرمربی تیم ملی واترپلو ایران راهنمایی تیم بانوان المپیاکوس را پذیرفت، رضوانی: چیریچ با هماهنگی فدراسیون به یونان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: سرمربی تیم ملی واترپلو ایران راهنمایی تیم بانوان المپیاکوس را پذیرفت، رضوانی: چیریچ با هماهنگی فدراسیون به یونان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید