هواداران سحرقریشی چه شخصیتی دارند ؟

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران:واکنش جالب سحر قریشی نسبت به فحاشی های اینستاگرام و ادعای جالب او درباره طرفدارانش رسانه ای شد.

هواداران سحرقریشی چه شخصیتی دارند ؟

سحر قریشی عقیده دارد که نه تنها خودش مهربان است بلکه هوادارانش هم مهربان هستند . سحر قریشی معتقد است خیلی از کاربران فضای مجازی با ادب هستند و فحاشی نمی نمایند.سحر قریشی اشاره می نماید که برخلاف خیلی از بازیگران مشهور کامنت های پست های اینستاگرامش را باز می گذارد و سحر قریشی علت اصلی آن را هواداران با ادبش می داند که فحاشی نمی نمایند. این ادعا در حالی مطرح می گردد که سحر قریشی بیشتر هوادارانش زیر 20 سال سن دارند و بر خلاف آنچه هست که در فضای مجازی دیده ایم.

جنگ سحر قریشی و بهنوش بختیاری بر سر فالوور

میان سحر قریشی و بهنوش بختیاری حاشیه های زیادی به وجود امده است و بیشتر اینها برای فالوور اینستاگرام است. قبلا سحر قریشی که به اندازه امروز فالوور نداشت برایش فالوور خیلی مهم بود و خب تعداد کمتر فالوورهای او نسبت به بهنوش بختیاری باعث شده بود که از روی حسادت حرف هایی را مطرح کند. سحر قریشی می گوید که بیشتر فالوورهای بهنوش بختیاری فیک است و او در اینستاگرام فالوور خریده است و این کاملا مشخص است. سحر قریشی درباره فالوورهای بهنوش بختیاری درست می گوید و کسی که کمی با اینستاگرام سر و کار داشته باشد می فهمد جریان چیست. جالب است که بهنوش بختیاری عکس در صفحه اش ارسال نمی نماید که لایک های پایین او مشخص گردد بیشتر فیلم ارسال می نماید. بیش از 9 میلیون فالوور دارد ولی لایک ها و ویوهای او به اندازه یک صفحه 500 هزارتاییست ! سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که زیبایی من لطف خدا بوده است و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام. البته او در یک مصاحبه دیگر گفته بود که برای مدتی لب های خود را تزریق نموده ولی بعد مدتی پشیمان شده و آنها را خالی نموده است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1316

به "هواداران سحرقریشی چه شخصیتی دارند ؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "هواداران سحرقریشی چه شخصیتی دارند ؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران سحرقریشی چه شخصیتی دارند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید