عضویت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آسیایی مهارت

به گزارش درگ فایل، در چهارمین مجمع عمومی سازمان آسیایی مهارت ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به عضویت رسمی این سازمان درآمد

عضویت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آسیایی مهارت

به گزارش روابط عمومی وزارتتعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، در چهارمین مجمع عمومیسازمان آسیایی مهارت، نمایندگان کشورمان با ارائه گزارش از عملکرد و توانایی هایسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ارائه برنامه های آینده توانستند، رای اعتمادکشورهای عضو را اخذ کرده و کشور ایران به صورت رسمی به عضویت سازمان آسیایی مهارتپذیرفته شود.

گفتنی است: سازمانمسابقات مهارت آسیایی، یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی از کشورهای عضو قاره آسیااست که برای ارتقا مهارت های فنی و کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای تشکیلشده است. این سازمان قصد دارد اهمیت تعالی حرفه ای و آموزش و حرفه ای با کیفیت بالادر سطح آسیا را ارتقاء داده و ارزش مهارت ها را از طریق شناسایی متخصصان ماهر نشاندهد.

این سازمان مسابقات مهارتآسیایی با تمرکز بر چهار رکن اصلی برنامه های تعیین شده، ارتقا مهارت ها، آموزش،همکاری های بین المللی و مسابقات مهارت و به عنوان قطب آسیایی برای تعالی مهارت هاو با هدف ایجاد یک جهان بهتر از طریق قدرت مهارت ها شکل گرفته است.

سازمان مسابقات مهارت آسیاییدر حال حاضر 26 عضو دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 849

به "عضویت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آسیایی مهارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آسیایی مهارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید