نظرات زوج توریست الجزایری فرانسوی درباره سفر به ایران

به گزارش درگ فایل، ایرنا/ این خبر پیرامون نظرات زوج جهانگرد الجزایری فرانسوی درباره سفر به ایران برای شما نوشته شده است.

نظرات زوج توریست الجزایری فرانسوی درباره سفر به ایران

محمد انیس و رحمونی گیزلان که برای نخستین بار و با خودروی شخصی مستقیم از پاریس به تبریز آمده اند، از اینکه در این کهن شهر تاریخی و دارای تمدن باستانی بسر می برند، ابراز مسروری نموده و یادآور شدند: تماشا اثار و ابنیه های تاریخی تبریز برایمان بسیار شگفت آور و فراموش ناشدنی است.

آنها علت انتخاب تبریز برای حضور در این شهر را تعریف و تمجید دوستان فرانسوی خود که به این شهر آمده بودند، عنوان نموده و گفتند: بسیار مشتاق بودیم تاریخ و تمدن قدیمی این شهر را از نزدیک ببینیم و در چند روز گذشته از مسجد کبود، بازار تبریز، ارگ علیشاه، موزه قاجار و موزه آذربایجان، عمارت ساعت، مقبره الشعرا، برج یانقین و چند مسجد قدیمی و تاریخی بازدید کردیم.

انیس و گیزلان با بیان اینکه وقتی قصد عزیمت به ایران را داشتند اعضای خانواده مخالفت می کردند، زوج جهانگرد علت این مخالفتها را تبلیغات منفی رسانه های غرب علیه ایران دانسته و ادامه دادند: خانواده ما می گفتند ایران به لحاظ امنیتی دارای مشکل است و نباید به این کشور رفت، اما ما معتقد بودیم که مردم ایران مسلمان بوده و مسئله ای برایمان پیش نخواهد آمد.

این زوج با اشاره به اینکه در غرب شناخت چندانی از شرایط عمومی ایران وجود ندارد، اظهار کردند: بیشتر مردم هر آنچه رسانه های اروپایی اعلام می نمایند، باور دارند، در حالی که باید داخل ایران رفت و واقعیات موجود را از نزدیک مشاهده کرد.

آنها از مردم ایران و به خصوص شهر تبریز به عنوان مردمانی دوست داشتنی و بسیار مهمان نواز یاد نموده و ادامه دادند: برخورد آنها با جهانگردان خارجی بسیار عالی است و رفتاری برادرانه و بسیار مهربان با ما داشته اند. از اینکه با مردم تبریز از نزدیک آشنا شده و نحوه برخوردهای اجتماعی آنها را دیدیم، بسیار مسرور هستیم.

انیس و گیزلان که در هتل بوتیک سرخه ای تبریز اقامت دارند، از نوع خدمات دهی و سطح کیفی این مکان به نیکی یاد نموده و گفتند: کارکنان این مجموعه در حد حرفه ای و بسیار مناسب با ما برخورد نموده و امکانات و سرویس دهی آنها در حد عالی است. بدون تردید اگر دوباره به تبریز بیاییم، در همین محل اقامت می کنیم.

آنها غذاهای لذیذ تبریز را مورد اشاره قرار داده و گفتند: غذاهای این شهر در هیچ کجای جهان وجود ندارد و کیفیت آنها برای هر جهانگردی می تواند بسیار شگفت آور باشد از جمله کبابهای لذیذ و خوشمزه و جوجه کباب ها، انواع دسر و کیک ها و نیز میوه ها که در نوع خود بی مانند هستند.

زوج الجزایری فرانسوی با ابراز رضایت از اقامت خودشان در هتل بوتیک سرخه ای تبریز اعلام کردند: اگر نمره نهایی خدمات دهی را 10 در نظر بگیریم، ما به این مجموعه به لحاظ نوع خدمات دهی یازده می دهیم.

انیس که در علوم رایانه و گیزلان در مجموعه های آژانس هوایی فرانسه اشتغال دارند، اعلام کردند که به طور حتم زمانی که به فرانسه برگشتند درباره زیبایی ها و تماشای های ایران و تبریز به دوستان خود خواهند گفت تا آنها هم برای سفر به این کشور و شهر زیبا راغب شوند.

این زوج جهانگرد برای سفر به تبریز از کشورهایی مثل آلمان، اتریش، مجارستان، صربستان، بلغارستان و ترکیه گذشته و با یک شب اقامت در استانبول به وسیله مرز زمینی وارد تبریز شده اند.

آنها قرار است پس از تبریز از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کاشان، کرمان، رشت و چند شهر دیگر نیز بازدید نموده و دوباره به وسیله تبریز وارد ترکیه و سپس رهسپار پاریس شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1718

به "نظرات زوج توریست الجزایری فرانسوی درباره سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرات زوج توریست الجزایری فرانسوی درباره سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید