پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی آنر 9A در ایران

به گزارش درگ فایل، در این مطلب با پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی آنر 9A همراه باشید. این گوشی میان رده قرار است اندکی پس از رونمایی جهانی در ایران نیز عرضه شود.

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی آنر 9A در ایران

برای آشنایی بیشتر با گوشی جدید شرکت آنر از شما دعوت می کنیم شنبه 25 مرداد ماه ساعت 19:00 همین جا به شکل ویدیویی مراسم رونمایی گوشی Honor 9A را در خبرنگاران مگ تماشا کنید.

تغییرات قیمتی اخیر در بازار ایران باعث شده گوشی های میان رده و مقرون به صرفه از همیشه پرطرفدارتر باشند. Honor 9A یکی از گوشی های میان رده و خوش قیمت جدید به حساب می آید که به زودی و هم زمان با ورود به بازار جهانی، در بازار ایران هم عرضه می شود.

شرکت آنر در این گوشی مثل همیشه تلاش کرده تا بیشترین امکانات را با کمترین قیمت در اختیار کاربر قرار دهد. بر اساس گزارش های موجود، گوشی جدید قرار است یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 و ناچ قطره ای داشته باشد. در این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو پی 22 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

این گوشی به رابط کاربری اختصاصی Magic UI 3.1 برپایه اندروید 10 مجهز است و از دو سیم کارت به شکل هم.زمان استفاده می کند.

در خصوص دوربین گوشی می توانیم به دوربین سه گانه با لنز فوق عریض اشاره کنیم که از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق میدان تشکیل شده است. دوربین سلفی دستگاه نیز 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی آنر 9A در خصوص امکانات امنیتی از سنسور اثر انگشت و هم از سیستم تشخیص چهره بهره می برد.

این گوشی در 3 رنگ سبز یخی، آبی فانتوم و مشکی به بازار عرضه می شود.

همچنین آنر 9A دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است که قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک را نیز دارد. این گوشی از طریق کابل OTG، قابلیت Reverse Charging را نیز به کاربران ارائه می کند.

همچنین پیش فروش این گوشی در ایران نیز همزمان با رونمایی محصول آغاز می شود.

  • جعبه گشایی و نگاه اولیه به دستبند سلامتی آنر بند 5
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 587

به "پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی آنر 9A در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی آنر 9A در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید