کانادا برنده بهترین کیفیت زندگی در سال 2019

به گزارش درگ فایل، بنا بر گزارش U.S. News and World Reports 2019 Best Countries که توسط گروه BAV Group و Wharton School of the University of Pennsylvania تهیه شده، رتبه نخست بهترین کیفیت زندگی در جهان به کانادا اختصاص یافت.

کانادا برنده بهترین کیفیت زندگی در سال 2019

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

این نظرسنجی از 20 هزار و 300 نفر در 36 کشور جهان از قبیل آمریکا، اروپا، کشورهای خاورمیانه و آفریقا در مقایسه با 80 کشور و 65 شاخص اجرا شده است. از شاخص هایی که در این نظرسنجی در نظر گرفته شده است می توان به ماجراجویی، شهروندی، تاثیر فرهنگی، کارآفرینی، میراث فرهنگی، کسب و کار آزاد و کیفیت زندگی اشاره نمود.

در رده بندی کشورها بر اساس شاخص کالاها و خدمات، 5 کشور ژاپن، کانادا، آلمان و انگلستان در بالاترین رده ها قرار گرفتند. کانادا همچنین رتبه سوم را در شاخص کیفیت زندگی خانم ها در این نظرسنجی به خود اختصاص داد. سوئد و دانمارک نیز به ترتیب در رتبه های 1 و 2 بر اساس این شاخص ره بندی شدند. کانادا همچنین بر اساس شاخص کیفیت تحصیل، بعد از انگلستان و ایالات متحده آمریکا، رتبه 3 را در این نظرسنجی به خود اختصاص داده است.

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. مشاوران موسسه شرایط شما را آنالیز نموده و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 280

به "کانادا برنده بهترین کیفیت زندگی در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا برنده بهترین کیفیت زندگی در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید