آثار باستانی و زیرساخت های گردشگری بروجرد مغفول مانده است

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد و توسعه شهرستان بروجرد در کوشش هستیم.

آثار باستانی و زیرساخت های گردشگری بروجرد مغفول مانده است

فاطمه مقصودی در نشست با جمعی از فرهنگیان و فرهیختگان بروجرد که امروز 15 مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: شهرستان در سنوات گذشته با بی مهری هایی همراه بوده که امروز با مسائل عدیده ای روبرو شده است.

وی توضیح داد: برطرف مسائل نیازمند پیگیری و مداومت است و با پیگیری دو نماینده و همراهی همه دستگاه ها برای ارتقای شهرستان و توسعه زیرساخت ها کوشش می کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به راه آهن دورود-بروجرد-ملایر، اظهار داشت: این طرح در گذشته با نام یک آنتن برای بروجرد در نظر گرفته شده بود که با پیگیری مستمر، این طرح با عنوان راه آهن دورود-بروجرد-ملایر در حال ثبت و پیگیری است.

مقصودی اضافه نمود: کریدور شرق به غرب می تواند استان لرستان و شهر بروجرد را از بن بست خارج کند.

وی اعلام کرد: در مورد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد نیز اقدامات خوبی اجرا شده و باید با پیگیری مستمر برای تائید نهایی و راه اندازی آن اقدام کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: ظرفیت های میراث فرهنگی، شخصیت های فرهنگی شهرستان، ظرفیت های صنایع دستی و پیشینه تاریخی این شهر غیرقابل انکار است و باید برای احیای آن کوشش کنیم.

مقصودی اظهار کرد: آثار باستانی و زیرساخت های گردشگری بروجرد مغفول مانده و باید با پیگیری مستمر برای معرفی بیشتر شهرستان کوشش کنیم که در این راستا باید با برنامه ریزی دقیق برای توسعه گردشگری شهرستان کوشش کنیم.

وی با اشاره به بُعدِ نظارتی مجلس، توضیح داد: مسائل مالی، مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور در مجلس رصد می گردد و مطمئناً نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر برطرف مسائل و مسائل هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در مورد فرهنگ نیز گفت: فرهنگ ساختنی است و باید با کوشش و پیگیری مستمر و اقدامات فرهنگی برای تقویت آن اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 671

به "آثار باستانی و زیرساخت های گردشگری بروجرد مغفول مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار باستانی و زیرساخت های گردشگری بروجرد مغفول مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید