شروع نمایش مستند بر سر خاک، فیلمی با موضوع محیط زیست

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری خبرنگاران-مستند بر سر خاک به کارگردانی محسن خان جهانی از فردا چهارشنبه 19 آبان در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی نمایش داده می گردد.

شروع نمایش مستند بر سر خاک، فیلمی با موضوع محیط زیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، بر سر خاک موضوعی درباره محیط زیست و فرونشست خاک در منطقه ها مختلف ایران دارد.

بر سر خاک محصول مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی است و در قالب طرح اکران حقیقت در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی هنری نمایش داده خواهد شد.

تصویربرداری مستند بر سر خاک که دو سال طول کشیده است، به وسیله امیر جغتایی در شهرهای مختلف صورت گرفته و تدوین آن را آرش زاهدی اصل برعهده داشته است. در ساخت این مستند علاوه بر تبادل نظر و بعضی تصاویر تکان دهنده از فرسایش خاک در ایران، از گفتار متن با صدای شهرام درخشان استفاده شده است.

عواملی که در ساخت این مستند همکاری داشته اند، عبارتند از صدابردار: احمدرضا طایی، صداگذار: آرش قاسمی، توازن رنگ و نور: رضا تیموری، تصویربرداری هوایی: احمد آزاد، مدیر فراوری: امیر مهدی صادقی.

محسن خان جهانی مستندهای A.B.C.D، انتهای خیابان پاستور، آزادراه، کلاه شیشه ای و … را کارگردانی نموده و در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت جایزه ویژه هیات داوران به علت توجه ویژه به بحران زیست محیطی خاک و توجه به پژوهش را برای ساخت فیلم بر سر خاک دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1315

به "شروع نمایش مستند بر سر خاک، فیلمی با موضوع محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نمایش مستند بر سر خاک، فیلمی با موضوع محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید