از پیراهن جدید لیورپول رونمایی شد

به گزارش درگ فایل، باشگاه لیورپول از پیراهن جدید خود برای فصل 21-2020 به طور رسمی رونمایی کرد.

از پیراهن جدید لیورپول رونمایی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه لیورپول به طور رسمی از پیراهن جدید خود برای فصل پیش رو که فراوری کمپانی نایکی آمریکاست، رونمایی کرد. این اولین پیراهن تاریخ این باشگاه انگلیسی با برند نایکی است.

باشگاه لیورپول و نایکی در اواسط فصل گذشته بود که با یکدیگر به توافق برای همکاری بلندمدت دست یافتند که بر این اساس کمپانی فراوری پوشاک ورزشی نایکی از تاریخ یکم آگوست (11 مرداد) باید البسه تیم های این باشگاه در تمامی رده های سنی را تأمین کند.

قرارداد قبلی این باشگاه انگلیسی با کمپانی نیو بالانس تا سرانجام فصل اخیر اعتبار داشت و از این به بعد لیورپولی ها نایکی پوش می شوند. نیو بالانس از سال 2015 تأمین کننده لباس سرخپوشان مرسی ساید بود.

پیراهن اول لیورپول برای فصل آینده به رنگ قرمز رنگ همیشگی است و روی سرآستین ها و یقه آن نوارهای سفید و سبز رنگ دیده می گردد که در واقع تمامی رنگ های به کار رفته در لوگوی این باشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 568

به "از پیراهن جدید لیورپول رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از پیراهن جدید لیورپول رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید