استارت مذاکره استقلال برای محبوب ترین ستاره ، شرط انتقال بزرگ تعیین شد

به گزارش درگ فایل، با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، این سرمربی تاکید به حفظ مهدی قایدی در این تیم داشته است.

استارت مذاکره استقلال برای محبوب ترین ستاره ، شرط انتقال بزرگ تعیین شد

به گزارش خبرنگاران مهدی قایدی پس از اینکه در فصل قهرمانی استقلال حضور نداشت و برای شباب الاهلی به میدان رفت، سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی از این باشگاه اماراتی به جمع آبی پوشان بازگشت که اتفاقا تبدیل به کلیدی ترین مهره این تیم شد ولی درخشش خیره نماینده او قهرمانی تیمش را به همراه نداشت.

با این وجود، حالا با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، این سرمربی تاکید به حفظ مهدی قایدی در این تیم داشته و به همین منظور مدیران آبی پوشان در کوشش هستند تا محبوب ترین ستاره فصل گذشته خود را حفظ نمایند و رضایت نامه قطعی از باشگاه شباب الاهلی امارات بگیرند.

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر در مورد شرایط همکاری با مهدی قایدی بیان کرد: آقای کریمی(مدیرعامل باشگاه) در حال مذاکره با بازیکن و باشگاه شباب الاهلی است که حتی روز دوشنبه نیز صحبت هایی با قایدی و مدیر برنامه وی انجام گرفت و تمام کوشش ما حفظ این بازیکن خواهد بود.

او یادآور شد: تمام کوشش ما این است که اگر مبلغ انتقال قایدی بالاتر از سقف معین شده برای باشگاه استقلال نرود، این بازیکن را جذب می کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال در مورد مبلغ درخواستی از سوی باشگاه اماراتی برای صدور رضایت نامه مهدی قایدی ابراز کرد: هنوز رقم و عددی به ما نداده اند که روز دوشنبه از باشگاه شباب الاهلی خواستیم تا رقم دقیق را به ما عنوان نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1692

به "استارت مذاکره استقلال برای محبوب ترین ستاره ، شرط انتقال بزرگ تعیین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "استارت مذاکره استقلال برای محبوب ترین ستاره ، شرط انتقال بزرگ تعیین شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت مذاکره استقلال برای محبوب ترین ستاره ، شرط انتقال بزرگ تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید