استقلالی ها و فرصت 18 روزه برای واکسیناسیون خبرنگاران

به گزارش درگ فایل، شاگردان فرهاد مجیدی فقط 18 روز فرصت دارند تا پیش از سفر به جده، مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام بدهند.

استقلالی ها و فرصت 18 روزه برای واکسیناسیون خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از این که فدراسیون فوتبال عربستان با اعمال نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا توانست امتیاز میزبانی قسمتی از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان را به دست آورد، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که تیمش باید از 25 همین ماه در این کشور در مقابل الاهلی و کنندگانی از قطر و عراق صف آرایی کند، با تاکید بر اینکه هیچ اقدامی از طرف سعودی ها برای ضربه زدن به استقلال بعید به نظر نمی رسد و حتی ممکن است آنها به دروغ یا با استفاده از روشهای آزمایشگاهی جواب آزمایشات بازیکنان کلیدی و مربیان استقلال را مثبت اعلام کنند تاکید کرد استقلالی ها باید قبل از مسافرت به عربستان حتماً واکسن کرونا بزنند.

با توجه به اینکه احتمال سفر کاروان استقلال به شهر جده در روز بیستم فروردین زیاد شده، تا حالا شاگردان فرهاد مجیدی فقط 18 روز فرصت دارند تا پیش از سفر، مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام بدهند. قاعدتاً در این رابطه باید با وزارت ورزش هماهنگ شده و از طریق این وزارتخانه مکاتبات لازم با وزارت بهداشت صورت بگیرد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 963

به "استقلالی ها و فرصت 18 روزه برای واکسیناسیون خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها و فرصت 18 روزه برای واکسیناسیون خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید