ایلان ماسک به دورکاری در توییتر سرانجام داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می شوند

به گزارش درگ فایل، ایلان ماسک اولین ایمیل خود را برای کارمندان توییتر ارسال نموده و به آن ها هشدار داده است که برای زمان های سخت پیش رو آمادگی داشته باشند و دیگر خبری از دورکاری در این شرکت وجود ندارد.

ایلان ماسک به دورکاری در توییتر سرانجام داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می شوند

ماسک در این ایمیل که به وسیله بلومبرگ گزارش شده است، هشدار داد که وجود یک محیط مالی ضعیف در ایالات متحده به معنای مسائل بیشتری برای تو ییتر خواهد بود. تحلیلگران رشد آهسته تری را در هزینه های تبلیغاتی سال 2023 پیش بینی نموده اند و توییتر، به عنوان کسب و کاری که تبلیغات تقریبا 90 درصد عایدی آن را تشکیل می دهد، به شدت تحت تاثیر این امر قرار خواهد گرفت.

خاتمه دورکاری در توییتر

ماسک بعلاوه به کارمندان گفته است که انتظار می رود حداقل 40 ساعت در هفته را به صورت حضوری در دفاتر کار نمایند و او کار از راه دور را فقط به صورت موردی تایید می نماید. ثروتمندترین فرد دنیا، قبلا هم مخالفت خود با دورکاری را نشان داده بود، اما در ماه ژوئن طی یک برنامه پرسش و پاسخ با کارمندان توییتر گفته بود که بعضی افراد استثنا می توانند کار خود را به این صورت ادامه دهند.

او بعلاوه در پیغام دیگری به کارمندان نوشت: در چند روز آینده، اولویت اصلی پیدا کردن و تعلیق هر بات/ترول/حساب اسپم تایید شده است.

عایدی تبلیغاتی توییتر نیز تحت تاثیر مدیریت آشفته ماسک قرار خواهد گرفت. تعداد از شرکت های بزرگ، مانند شرکت خدمات مالی آلمانی آلیانتس (Allianz) و بعلاوه شرکت خودروسازی آئودی (Audi)، در واکنش به تصاحب تو ییتر به وسیله ماسک و جاه طلبی های او، هزینه تبلیغات خود در توییتر را متوقف نموده اند. ماسک اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ عمومی به تبلیغ نمایندگان گفت که نگرانی های آن ها را شنیده و هنوز هیچ تغییری در سیاست های تعدیل محتوای شبکه اجتماعی ایجاد نشده است.

با این وجود، مشهودترین تغییر توییتر از زمان روی کار آمدن ماسک، تیک آبی توییتر با قیمت 7.99 دلار بوده که اخیرا در اختیار کاربران iOS نهاده شد. طبق گزارش ها، ماسک در ایمیل های خود به کارکنان گفته که در نهایت می خواهد سرویس اشتراکی توییتر بلو فقط نیمی از عایدی شرکت را تشکیل دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1606

به "ایلان ماسک به دورکاری در توییتر سرانجام داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایلان ماسک به دورکاری در توییتر سرانجام داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک به دورکاری در توییتر سرانجام داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید