این اپلیکیشن هوش مصنوعی، وزیران بلژیکی را که در جلسه هیئت دولت، خیلی سرشان با گوشی هایشان گرم است، شناسایی می کند و در توییتر و اینستاگرام آبرویشان را می برد!

به گزارش درگ فایل، معمولا انتظار ما از اعضای دولت ها و مجلس ها این است که خیلی روی کارشان متمرکز باشند، اما در مقام عمل خیلی ها نامترکز هستند و گوشی بازی هم یکی از راه های حواس پرتی است.

این اپلیکیشن هوش مصنوعی، وزیران بلژیکی را که در جلسه هیئت دولت، خیلی سرشان با گوشی هایشان گرم است، شناسایی می کند و در توییتر و اینستاگرام آبرویشان را می برد!

حاالا در بلژیک یک هنرمند دیجیتال به نام دریس دپورتر پیدا شده که یک نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی را راه انداخته که فناوری تشخیص چهره هم دارد. نرم افزار او ویدئوی زنده جلسه های دولتی ها را در یک استان بلژیک می گیرد و تحلیل می کند و اگر یکی از دولتی ها بیش از حد سرش با گوشی اش گرم باشد، شناسایی می کند و در یک اکانت تویتر معرفی شان می کند.

ایده وقتی به فکر این هنرمند رسید که دو سال پیش یان یامبون، وزیر کشور بلژیک در یک همایش سیاسی در حال انجام بازی انگری بردز دیده شد.

ویدئویهای زنده همایش های دولتی از یک امال یوتیوب پخش می شود و نرم افزار هم خاطی ها را در یک صفحه اینستاگرام و یک اکانت توییتر معرفی می کند.

اعضای بازیگوش مورد بازخواست کاربران و هم هم حزبی های خود قرار می گیرند.

در روزهایی که جلسه ای در کار نیست، نرم افزار ویدئوی روزهای قبل را تحلیل می کند.

مسئله بعدی این است که باید دید اعضای گوشی باز واقعا با گوشی های خود چه می کنند، شاید واقعا گاهی برای کارهای واجب مدیریتی از آنها استفاده می کنند.

و البته به نظر می رسد برای برخی ها چندان هم سرگرم شدن با گوشی بد نباشد، دست کم کمتر تصمیمات مخرب می گیرند و خلق از دست آنها در آسایش و رفاه خواهند بود!

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1161

به "این اپلیکیشن هوش مصنوعی، وزیران بلژیکی را که در جلسه هیئت دولت، خیلی سرشان با گوشی هایشان گرم است، شناسایی می کند و در توییتر و اینستاگرام آبرویشان را می برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اپلیکیشن هوش مصنوعی، وزیران بلژیکی را که در جلسه هیئت دولت، خیلی سرشان با گوشی هایشان گرم است، شناسایی می کند و در توییتر و اینستاگرام آبرویشان را می برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید