رجحان شریفی ها در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری خبرنگاران- دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف پیروز به کسب رتبه های برتر بیست و پنجمین المپیاد علمی کشور در سال 1399 شدند.

رجحان شریفی ها در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بار دیگر پیروز به کسب عناوین نخست در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور شدند.

المپیاد علمی دانشجویی کشور هرساله با هدف کشف استعداد های درخشان دانشجویان کشور و تشویق و ترغیب آن ها به مطالعه و تحقیق در دوران تحصیل و ایجاد فرصت های مناسب برای اعتلای علمی آنان برگزار می گردد.

آقایان سیدمحمد حسین کلهرودی، کوروش صدری، ابوالفضل ابراهیمی، محمد میرسهمی، ابراهیم خالقیان و کامیار محمدزاده رودکیان دانشجویان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف بودند که به ترتیب پیروز به کسب رتبه های اول، سوم، چهارم، پنجم، ششم و پانزدهم رشته فیزیک شدند.

دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک هم با کسب عناوین سوم، پنجم، دوازدهم و پانزدهم این المیپاد خوش درخشیدند.

آقایان محمدعلی بختیاری، امیرعباس بنویدی، سید یوسف سلطانیان و مهدی توحیدلو دانشجویان رشته مهندسی مکانیک مدال آوران این دوره المپیاد علمی کشور بودند.

در رشته مهندسی متالورژی و مواد هم آقایان محمدمهدی وکیل رتبه اول، محمدسعید رشیدی نژاد رتبه دوم، دانیال حسینی رتبه سوم و البرز بختیاری رتبه ششم این رقابت ها را از آن خود کرد.

در رشته مهندسی صنایع هم آقایان محمد مهدی قهرمانی و امیررضا محرابی رتبه اول و علیرضا عشقی رتبه سوم را بدست آورد. بعلاوه آقای محمد یسلیانی هم از دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع رتبه پنجم المپیاد سال 99 را از آن خود کرد.

آقای آرین ملاخلیلی در رشته مهندسی عمران پیروز به کسب رتبه دوم شد.

رتبه سوم و چهاردهم رشته مهندسی شیمی هم در دستان دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه نهاده شد و آقایان محمدپاشای فومشی و محمدرضا رضاخانلو دانشجویان پیروز در این دوره از المپیاد بودند.

در رشته علوم مالی آقای محمد سعادت بخش اسم نخست و امیر اوسطی رتبه سوم را از آن خود کرد.

بعلاوه آقای امیرحسین رشیدی رتبه نهم رشته شیمی را کسب کرد.

در رشته ریاضی هم آقایان محمدمسیح حمیدی و امیر حسین یاوری از دانشگاه صنعتی شریف رتبه اول و دهم این رشته را به خود اختصاص دادند.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده نتایج کامل المپیاد به نشانی olympiad.sanjesh.org مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1136

به "رجحان شریفی ها در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "رجحان شریفی ها در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان شریفی ها در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید