بزرگترین شبکه هوشمند دانش مدیریت در دانشگاه آزاد راه اندازی شد

به گزارش درگ فایل، رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد گفت: بزرگترین شبکه هوشمند اطلاعات دانش راهبردی مدیریت دانشگاهی کشور در تمامی حوزه­ های آموزش، پرورش، پژوهشی و فناوری در این دانشگاه ایجاد شده است.

بزرگترین شبکه هوشمند دانش مدیریت در دانشگاه آزاد راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی رییس مرکز سنجش دانشگاه آزاد گفت: تحولات گسترده و جهاد گونه ای در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اتفاق افتاده است.

وی با مرور اقدامات انجام شده در طی دو سال اخیر، گفت: مدیریت هوشمند داده ها، اطلاعات راهبردی دانشگاه در حوزه های مختلف به عنوان مبنای همه تصمیم گیری های راهبردی دانشگاه اولویت اول ریاست دانشگاه بوده که در آینده نزدیک شبکه اطلاعات و داده های آموزشی، پژوهشی و مدیریت فناوری، نوآوری و سایر زیرنظام های اطلاعاتی مرتبط در دانشگاه به صورت یک شبکه گسترده مدیریت راهبردی دانش در دانشگاه تکمیل خواهد شد.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن ارائه گزارشی از شرایط ایجاد شبکه عظیم فراوری علم دانشگاه آزاد و سامانه پژوهشیار، گفت: امروز در دانشگاه تمامی افرادی که در یک حوزه علمی به صورت موازی در حال کار علمی هستند، می توانند یکدیگر را در کمترین زمان ممکن شناسایی نموده و با برقراری ارتباط با هم گروه های هم کارکرد علمی و فناوری را در دانشگاه شکل دهند.

وی اضافه کرد: این گروه ها هسته های اولیه زنجیره ها و شبکه های فراوری فناوری در حوزه های علوم مهندسی و هسته های فراوری نظریه در حوزه های علوم انسانی هستند که به لطف خداوند امروزه این شبکه در دانشگاه به صورت صددرصد عملیاتی شده است. این وعده ای بود که سال گذشته از سوی رئیس دانشگاه در جلسه هیأت امنای استان مطرح شد و امروزه مایه افتخار دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور است.

طهماسب کاظمی ادامه داد: به حول و قوه الهی در آینده بسیار نزدیک شبکه هوشمند داده های آموزشی، اقتصادی و سامانه های مرتبط با آن در دانشگاه رونمایی شده و با راهنمایی نظارت مستقیم رئیس دانشگاه، عظیمترین شبکه یکپارچه و هماهنگ داده های آموزشی دانشگاه های کشور به بهره برداری خواهد رسید. با راه اندازی این شبکه هوشمند، بسیاری از خدمات آموزش در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه خواهد شد. علاوه بر این، بالغ بر چند میلیون مکاتبه در هر سال بین واحد های دانشگاه کاهش خواهد یافت و هزینه های خدمات آموزشی دانشگاه به شکل قابل توجهی کم خواهد شد. برنامه ریزی آموزشی دانشگاه منسجم تر و هدفمندتر انجام خواهد شد.

مشاور رئیس دانشگاه در برنامه ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص ارزیابی شرایط دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به توجه ویژه این استان به بخش آموزش و مدیریت خوب این بخش و حوزه مدیریت توسعه و مدیریت منابع، تأکید کرد: به دلیل تقاضای بیش از حد استان به آموزش و تحصیل در استان البرز و به ویژه کلان شهر کرج، تمرکز استان روی حوزه آموزشی بوده و از حوزه پژوهشی و فناوری مانند تعدادی از واحد های مرکز استان دور مانده است. از این رو ضروری است اولویت هیأت امنا و ریاست و مدیران دانشگاه معطوف به واحد های غیرشهری ه ای با موضوع پژوهشی و فناوری باشد.

وی در خاتمه گفت: با شرایطی که در نسبت استاد به دانشجو در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، با وجود اعضای هیأت علمی توانمند که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و زیرساخت های آزمایشگاهی و تحقیقات کم نظیری که در این استان ایجاد شده است، باید در آینده نزدیک شاهد اتفاقات درخشانی در حوزه های مختلف باشیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه با تأسیس مراکز تحقیقات و طرح های کلان پژوهشی و فناوری موافقت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 605

به "بزرگترین شبکه هوشمند دانش مدیریت در دانشگاه آزاد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین شبکه هوشمند دانش مدیریت در دانشگاه آزاد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید