بنیتس: به اندازه ناپولی از بودن در اینتر لذت نبردم، از دوران مربیگری ام در ایتالیا پشیمان نیستم

به گزارش درگ فایل، سرمربی نیوکاسل می گوید آن طور که باید از دوره سرمربیگری اش در اینتر لذت نبرده است.

بنیتس: به اندازه ناپولی از بودن در اینتر لذت نبردم، از دوران مربیگری ام در ایتالیا پشیمان نیستم

با ما همراه باشید و با هزینه سفر به ایتالیا با تور از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، رافائل بنیتس که در سال 2010 جانشین ژوزه مورینیو در اینتر شد و تیمی را تحویل گرفت که فاتح سه گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا شده بود 6 ماه پس از حضورش در این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری نراتزوری اخراج شد.

او در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی رپابلیکا یادآور شد: من در طول 6 ماه 2 جام (سوپرجام ایتالیا و جام باشگا های دنیا) با اینتر کسب کردم، سپس به ناپولی رفتم و در آنجا هم به عناوینی (جام حذفی ایتالیا و سوپرجام ایتالیا) رسیدم. اصلاً از دوران مربیگری ام در ایتالیا پشیمان نیستم.

وی اضافه کرد: عادلانه است که بگویم به اندازه ناپولی از بودن در اینتر لذت نبردم. هرگز حتی فرصت نشد که شهر میلان را خوب بگردم. من خارج از شهر زندگی می کردم و اینتر هم در سری A خوب کار نمی کرد. در آن مقطع اینتر 12 بازیکن بالای 30 سال داشت و تیم احتیاج به تغییر داشت اما ماسیمو موراتی - رئیس وقت باشگاه اینتر- به حرف من گوش نکرد.

سرمربی کنونی نیوکاسل توضیح داد: باشگاه اینتر در نهایت در این مورد دست به انقلاب زد، اما زمانی که دیگر من از این تیم رفته بودم. حالا سرمایه گذاران چینی می توانند با یوونتوس و ناپولی در راه کسب اسکودتو بجنگند. مطمئن نیستم که همین حالا هم سری A در کل پیشرفت نموده باشد، اما قطعاً سه یا چهار تیم هستند که به لطف ترزیق سرمایه خارجی اکنون قویتر شده اند. پول تفاوت را رقم می زند، هم از نظر جذب بازیکن و هم از نظر اینکه مانع جدایی بازیکنان از تیم می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 166

به "بنیتس: به اندازه ناپولی از بودن در اینتر لذت نبردم، از دوران مربیگری ام در ایتالیا پشیمان نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: به اندازه ناپولی از بودن در اینتر لذت نبردم، از دوران مربیگری ام در ایتالیا پشیمان نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید