برترین هتل های روستای ابیانه؛ اصفهان

به گزارش درگ فایل، روستای ابیانه یکی از روستاهای معروف ایران و اصفهان به شمار میرود. این روستا دارای دو هتل مناسب برای اقامت گردشگران است. در این مقاله از خبرنگاران به معرفی هتل ابیانه و هتل ویونا می پردازیم.

برترین هتل های روستای ابیانه؛ اصفهان

استان اصفهان یکی از منطقه ها گردشگری کشور است که سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را میزبانی می نماید. اغلب شهر های این استان دارای جاذبه های گردشگری مختلفی هستند و همین موضوع باعث می شود که تمام آن ها مورد توجه گردشگران قرار گیرند. روستای ابیانه نیز یکی از این منطقه ها گردشگری اصفهان به شمار میرود. این روستا که از توابع شهرستان نطنز است در 40 کیلومتری شمال غربی این شهر واقع شده است.

ابیانه یکی از معروف ترین روستاهای ایران به شمار میرود و علت این موضوع نیز وجود بناهای تارخی و ساختمان هایی با معماری بومی منطقه است. این روستا در 30 مرداد 1354 به عنوان یکی از آثار ملی ایران با شماره 1089 ثبت شده است. گردشگران به علت زیبایی ها و آب و هوای مناسب آن می توانند ساعات خوشی را در روستای ابیانه بگذرانند. اما اگر قصد اقامت در ابیانه را نیز داشته باشید، این روستا دو هتل مناسب دارد که در این مقاله از خبرنگاران به معرفی آن ها می پردازیم.

هتل ابیانه

هتل ابیانه هتلی جالب و آرام برای اقامت گردشگران به شمار میرود. برای ساخت این هتل اقدامات مختلف محاسباتی و پردازش ساختمانی صورت گرفته است تا بنای آن شبیه به ساختمان های محلی باشد. حتی در ساخت این هتل نیز از مواد و مصالح بومی استفاده شده است. هتل ابیانه در سال 1386 در زیر بنای 2500 متر در 4 طبقه افتتاح شد. هتل مذکور دارای 35 اتاق است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، صندوق امانات، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، پذیرش 24 ساعته و خدمات راهنمای تور اشاره نمود. کارکنان این مجموعه به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. این هتل دارای فضایی سنتی برای نشستن در بیرون از هتل است و فضایی تابستانه و مکانی برای پیاده روی نیز در این هتل وجود دارد. پارکینگ و اینترنت در این هتل نیز از خدمات رایگان به حساب می آیند. اتاق های این هتل بدین توضیح هستند:

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته
  • اتاق پنج تخته
  • سوئیت شش تخته

هتل ویونا

هتل ویونا هتلی سه ستاره در روستای ابیانه است. این هتل از 4 طبقه تشکیل شده که 30 اتاق برای میزبانی گردشگران دارد. آغاز خدمت دهی این هتل به سال 1385 باز می شود. رستوران هتل ویونا در طبقه نخست این مجموعه واقع شده است و می تواند به صورت هم زمان 300 نفر را میزبانی کند.

از جمله امکانات این هتل می توان به لابی، تاکسی سرویس، فروشگاه و غرفه، رستوران، چایخانه، رستوران سنتی، مکانی برای بازی پینگ پنگ و فوتبال دستی، اینترنت در لابی، نمایی از دشت و روم سرویس اشاره نمود. گفتنی است که اینترنت و پارکینگ در این هتل نیز از جمله خدمات رایگان هستند. البته پارکینگ این هتل سرپوشیده نیست. اتاق های هتل ویونا ابیانه بدین توضیح هستند:

  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته توئین
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته
  • اتاق پنج تخته
  • سوئیت برای 4 نفر + 2 نفر اضافه

همان طور که در این مقاله از خبرنگاران مطالعه کردید، با هتل های روستای ابیانه که یک روستای مشهور در ایران است آشنا شدیم. اگر به این روستا سفر نموده و در هتل های مذکور اقامت داشته اید، خاطرات و نظراتتان را با ما و کاربران خبرنگاران به وسیله بخش دیدگاه ها در میان بگذارید.

منبع: کجارو / iranhotelonline.com
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1456

به "برترین هتل های روستای ابیانه؛ اصفهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین هتل های روستای ابیانه؛ اصفهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های روستای ابیانه؛ اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید