بیش از 19 هزار عضو هیئت علمی رسمی و مدعو دانشگاه فنی حرفه ای کد مدرسی دریافت کردند

به گزارش درگ فایل، طبق اعلام مرکز مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از 19 هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی دریافت کردند.

بیش از 19 هزار عضو هیئت علمی رسمی و مدعو دانشگاه فنی حرفه ای کد مدرسی دریافت کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی رایگان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، براساس اعلام مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تدوین آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای برای بیش از 19 هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی صادر شد.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار داشت: 23 پرونده ارتقاء به استادیاری و دانشیاری اعضای هیئت علمی از سوی این مرکز آنالیز و همچنین 450 پرونده ترفیع اعضای هیئت علمی نهایی شد.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره توانمند سازی تخصصی ویژه 30 نفر از اساتید دانشگاه برگزار نموده است که در این دوره اساتید آلمانی آموزش های لازم را ارائه دادند و در مقابل 5 نفر از اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای جهت آموزش با هماهنگی دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه به کشور آلمان اعزام شدند.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره بالندگی برابر 8 هزار و 870 نفر ساعت و 43 دوره توانمند سازی برابر 30 هزار و 310 نفر ساعت و در مجموع برای 1 هزار و 504 استاد برابر 39 هزار و 180 نفر ساعت دوره آموزشی جهت کادر علمی دانشگاه زیر نظر استادان خبره و صنعتگران با تجربه برگزار نموده است.

گفتنی است؛ آنالیز شرایط گروه های آموزشی و ارائه الگوی پیشنهادی برای تشکیل آن ها در مراکز و استان ها از دیگر فعالیت های مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای است. همچنین دستورالعمل آنالیز صلاحیت مدرسین مدعو در دانشگاه فنی و حرفه ای تصویب و برای بیش از 19 هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی صادر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 163

به "بیش از 19 هزار عضو هیئت علمی رسمی و مدعو دانشگاه فنی حرفه ای کد مدرسی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 19 هزار عضو هیئت علمی رسمی و مدعو دانشگاه فنی حرفه ای کد مدرسی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید