خبرنگاران 14 روز قرنطینه در انتظار خارجی هایی که به پکن سفر نمایند

به گزارش درگ فایل، پکن- خبرنگاران- دولت چین که ابتدا قرنطینه 14 روزه را برای مسافران ورودی از چند کشور با هدف کنترل ویروس کرونا وضع نموده بود اکنون این قانون را به مسافران ورودی از همه کشورهای خارجی تعمیم داده است.

خبرنگاران 14 روز قرنطینه در انتظار خارجی هایی که به پکن سفر نمایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران جانگ چیانگ معاون دفتر گروه پیشگیری و مهار مجتمع های مسکونی و معاون بخش سازمانی کمیته حزب کمونیست پکن خاطرنشان کرد: غیر از اتباع کشورهای دارای شرایط جدی شیوع ویروس کرونا، اتباع همه کشورهایی که کرونا در ان ها شایع شده است باید هنگام ورود به پکن به مدت 14 روز تحت مراقبت و قرنطینه قرار گیرند.

وی اضافه نمود: اتباع خارجی که با پروازهای بین المللی به طور موقت و ترانزیت در دو فرودگاه بین المللی پایتخت شامل شوئو دو و دا شینگ توقف داشته باشند نیز باید تحت مدیریت سلامت قرار گیرند.

وضع این قانون به ان دلیل است که در روزهای گذشته ورود مسافران خارجی مبتلا به ویروس کرونا به چین افزایش یافته است به طوری که کمیسیون ملی بهداشت همچنین گزارش کرد در 24 ساعت گذشته 6 مبتلا به کرونا که از خارج از کشور به چین سفر نموده بودند شناسایی شدند که بر این اساس شمار خارجی هایی که به چین سفر نموده و به کرونا مبتلا هستند به 85 نفر رسیده است.

بر اساس آمار در حال حاضر 827 هزار نفر که از خارج از شهر به پکن بازگشته اند با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، در خانه هایشان قرنطینه هستند.

تا بامداد امروز پنجشنبه به وقت محلی، آمار کل موارد ابتلا به کرونا در چین به 80 هزار و 980 نفر رسید در حالی که 62 هزار و 887 نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و سه هزار و 173 بیمار هم جان خود را از دست داده اند.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تا به امروز در مجموع 177 مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که 129 مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، 10 مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و 48 مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 268

به "خبرنگاران 14 روز قرنطینه در انتظار خارجی هایی که به پکن سفر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 روز قرنطینه در انتظار خارجی هایی که به پکن سفر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید