خودرو برقی هیوندای برای بچه ها

به گزارش درگ فایل، هیوندای از خودروی الکتریکی کوچکی برای بچه ها رونمایی کرد که از دو موتور الکتریکی جریان مستقیم با قدرت مجموع 1/12 اسب بخار و بیشینه سرعت 7 کیلومتر بر ساعت بهره می برد.

خودرو برقی هیوندای برای بچه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، هیوندای حداقل دو خودروی الکتریکی تازه در دست ساخت دارد که قرار است بر اساس معماری تازه این شرکت برای خودروهای بدون آلایندگی (انتشار آلایندگی صفر) ساخته گردد. هر دو خودروی مفهومی 45 و پرافسی (Prophecy) برای به دست آوردن نسخه های فراوریی تأیید شده اند؛ اما خودروساز کره جنوبی از قبل یک خودروی الکتریکی تازه دارد که برای فراوری آماده است. با کوچک ترین، مجذوب کننده ترین و کارآمدترین محصول هیوندای که تا به امروز دیده اید، آشنا شوید.

هنوز نام رسمی برای این خودروی برقی وجود ندارد؛ اما از طرح پژوهشی و مفهومی هیوندای 45 الهام گرفته است. این موضوع به خصوص در قسمت جلویی خودرو واضح است؛ اما شباهت های دیگری هم بین این دو وجود دارد؛ از جمله این شباهت ها می توان به چرخ ها و پروفیل جانبی خودرو اشاره نمود. هیوندای می گوید طراحان این خودرو از طرح لامپ مکعبی جنبشی (kinetic cube lamp) به همراه نیمرخ زاویه ای و در عین حال صاف استفاده نموده اند و باید قبول کنیم نتیجه، شایسته ستایش است.

درحالی که پیشرانه خودروی الکتریکی جاده ای 45 در این مرحله به اسم رمز و راز به جای مانده است، می دانیم از چه سیستمی برای حرکت دادن این خودروی برقی کوچک استفاده می گردد. هیوندای از دو موتور الکتریکی جریان مستقیم (DC) با قدرت ترکیبی 1/12 اسب بخار (840 وات) در این مدل بهره می برد. اگرچه قدرت خروجی آن چشمگیر نیست، برای بیشینه سرعت 7 کیلومتر بر ساعت (4/4 مایل بر ساعت) کافی به نظر می رسد و هیوندای آن را برای استفاده بچه ها بسیار مناسب و منطقی می داند.

برای بهبود تجربه رانندگی مسابقه ای، طراحان و سازندگان هیوندای فقط یک جایگاه در خودروی الکتریکی تازه قرار داده اند که در وسط آن جای می گیرد. یکی از مهندسین هیوندای در این زمینه می گوید:

فقط روح های شجاع و باهوش پشت فرمان این اسپیدستر قرار خواهند گرفت.

در شرایط کنونی، این تمام اطلاعات موجود درباره خودروی الکتریکی تازه هیوندای برای بچه ها است. هیوندای وعده داده است که به زودی جزئیات بیشتری فاش کند و ما مشتاقانه می خواهیم از ظرفیت پیمایش آن با یک بار شارژ آگاه شویم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1188

به "خودرو برقی هیوندای برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو برقی هیوندای برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید