راهنمای خرید برترین پروژکتور برای فضای باز؛ پیشنهادهای مجذوب کننده و کاربردی

به گزارش درگ فایل، پروژکتورها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در حوزه تکنولوژی، برای نمایش تصاویر و فیلم ها در فضای باز و سالن های بزرگ بسیار مفید هستند. در انتخاب پروژکتور برای فضای باز، باید به عوامل زیادی توجه کنید که یکی از مهم ترین آن ها شدت نور است. پروژکتورهای با شدت نور مناسب (3000 انسی لومنز به بالا) در محیط های باز و روشن، تصاویری بسیار باکیفیت تری را برای کاربران به نمایش می گذارند. علاوه بر این، بهتر است تطبیق پذیری و قابلیت حمل ونقل یک پروژکتور مناسب فضای باز را نیز در نظر بگیرید. اگر در پی خرید چنین پروژکتورهایی هستید، با راهنمای خرید برترین پروژکتور برای فضای باز خبرنگاران همراه شوید تا شما را با چند محصول باکیفیت و کاربردی در این زمینه آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین پروژکتور برای فضای باز؛ پیشنهادهای مجذوب کننده و کاربردی

ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-2250U

اگر بودجه کافی برای خرید برترین ویدیو پروژکتور فضای باز را دارید، ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-2250U یکی از گزینه های مجذوب نماینده برای شماست که خاطره خرید خوبی برایتان رقم خواهد زد. این ویدیو پروژکتور باکیفیت تصاویر را با حداکثر روشنایی نور 5000 انسی لومنز برای کاربران به نمایش می گذارد و این یعنی که کاربران برای دیدنی برنامه های دلخواه خود در فضاهای باز هیچ مسئله ای نخواهند داشت. این پروژکتور فضای باز با وضوح تصویر 1080p Full HD و نسبت تصویر 16:10، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ های واقعی تر فراوری می نماید. بعلاوه، این پروژکتور دارای قابلیت فریم اینترپولیشن (Frame Interpolation) است که باعث افزایش شفافیت تصویر و کاهش افت رنگ های تصویر می گردد.

پروژکتور اپسون EB-2250U با ویژگی های ارتباطی و اتصالات متنوع، از جمله screen mirroring، شبکه بی سیم (اختیاری) و دو درگاه HDMI، به راحتی قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف را دارد. بعلاوه، با ویژگی هایی نظیر قابلیت روشن شدن اتوماتیک، دستیار تنظیم فوکوس، تصحیح کیستون (حالت ذوزنقه ای تصویر) و تطبیق تصویر، تنظیم و پیکربندی آن بسیار آسان است و در اسرع وقت می توانید به دیدنی برنامه های دلخواه خود بپردازید. با نرم افزار پخش چند رایانه ای که همراه با ویدئو پروژکتور EB-2250U ارائه می گردد، می توانید به 50 رایانه به صورت همزمان متصل شوید و تصاویر آن ها را به صورت کاشی وار پخش کنید. این ویژگی بسیار کارآمدتر و بهتر از صفحات نمایش LCD است و ویدئو پروژکتور را به گزینه ای بسیار عالی در مقایسه با آن تبدیل می نماید.

با توجه به عمر بیشتر و کیفیت بالای لامپ ویدیو پروژکتور EB-2250U (تا 10000 ساعت در حالت eco)، شما می توانید برای مدت بسیار طولانی تری از این پروژکتور باکیفیت بالا بهره ببرید. این محصول قابلیت نصب میکروفون را نیز دارد و به وای فای نیز به صورت مستقیم متصل می گردد. وزن این محصول حدود 4 کیلوگرم است و شما بسته به محل مورد استفاده خود، می توانید آن را روی زمین، دیوار و سقف نیز متصل کنید. این محصول قابلیت محافظت از چشم نیز دارد و کاربران می توانند بدون هیچ نگرانی از آن بهره ببرند. این محصول از رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پشتیبانی می نماید و دارای کنتراست 1000:1 بوده که می تواند تصاویر با وضوح قابل توجه را به نمایش بگذارد. حداکثر میزان تصویر این محصول تا 300 اینچ است و کیفیت بسیار خوبی دارد. به طور کلی، این پروژکتور با ویژگی های متنوع و کیفیت تصویر بالا، برترین گزینه برای استفاده در محیط هایی با نور محیطی بالا و یا فضاهای باز است.

پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610

پاناسونیک، یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای فراورینماینده لوازم جانبی هوشمند در دنیا به شمار می رود که محصولات بسیار باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و از جمله آن ها می توان به پروژکتور مدل PT-VX610 نیز اشاره نمود. این محصول که به تازگی روانه بازار شده، حداکثر روشنایی تصویر 5500 انسی لومنز دارد و شما به راحتی می توانید از پروژکتور برای استفاده در فضاهای باز و محیط های با نور زیاد بهره ببرید. ویدیو پروژکتور PT-VX610 از لحاظ ابعاد فیزیکی، 332 در 125 در 389 میلی متر است. وزن این دستگاه 4800 گرم و پنل دستگاه دارای 3 عدد LCD به میزان 0.63 اینچ است. PT-VX610، کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد و از فرمت های تصویری PAL, PAL-M , PAL-N , PAL60, SECAM, NTSC, NTSC4.43 پشتیبانی می نماید.

این ویدیو پروژکتور برای فضای باز پاناسونیک قابلیت اصلاح زاویه تصویر به صورت افقی و عمودی تا 35 درجه را دارد و محل فیلتر و لامپ آن طوری طراحی شده تا کاربران به سادگی هرچه تمام تر بتوانند آن را تعویض نمایند. این محصول تصاویر را با رزولوشن 1024 در 768 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و کنتراست تصویر 16,000:1 و زوم دستی 1.6 برابری دارد. بعلاوه شما می توانید بسته به محل مورد استفاده، بر اساس مکان و میزان پرده نمایش از آن به عنوان یک نمایشگر 30 تا 300 اینچی بهره ببرید. برترین پروژکتور برای فضای باز پاناسونیک رنگ ها را به صورت واقعی نشان می دهد و تصاویر گوشه را نسبت به مرکز یکنواخت می نماید.

این موضع یعنی که به علت نسبت پرتاب این دستگاه می توانید در فاصله کوتاه تصویر بزرگ تری داشته باشید. برای این محصول یک بلندگو با حداکثر توان خروجی 10 واتی در نظر گرفته شده که اگر از آن در فضاهای کوچک بهره ببرید، می تواند شما را راضی نگه دارد. اما برای استفاده از آن در محیط های بزرگ و سرباز، احتیاج به اسپیکر جداگانه خواهید داشت. یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این محصول پاناسونیک، ویژگی اکو است. در دستگاه پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 از لامپی با توان 280 وات UHM استفاده می گردد که در حالت عادی مصرف برق آن به 400 وات می رسد. با فعال سازی حالت اکو، مصرف برق پروژکتور از 8 وات به 0.3 وات کاهش می یابد و طول عمر لامپ نیز از 5000 ساعت به بیش از 7000 ساعت افزایش می یابد.

این پروژکتور پاناسونیک دارای 2 عدد درگاه HDMI است که به صورت اتوماتیک سیگنال را از سیستم دریافت و به پرده نمایش منتقل می نماید. بعلاوه این دستگاه دارای 2 پورت کامپیوتر و یک پورت مانیتور کامپیوتر است. بعلاوه نباید درگاه اتصال RJ45 به شبکه این محصول را از قلم بیندازیم. ورودی صدا و تصویر نیز با رنگ های سفید، زرد و قرمز تعیین شده اند. این ویدیو پروژکتور دارای کنتراست 10.000:1 بوده که می تواند تصاویر را با وضوح قابل توجه ای به کاربران نشان دهد.

ویدیو پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451

ویدیو پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451، اگرچه شاید برترین پروژکتور برای فضای باز موجود در بازار نباشد، اما نسبت به هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید، ویژگی های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. این محصول حداکثر روشنایی تصویر 3800 انسی لومنز را به کاربران ارائه می دهد و برای استفاده در فضاهای باز کاملاً مناسب است. ویدیو پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451 دارای ویژگی های بسیاری است که به کاربران امکان پخش تصاویر با کیفیت بالا را می دهد. این دستگاه دارای رزولوشن 1080p Full HD است و سنگینی وزن آن نیز به حدود سه کیلوگرم می رسد.

ویدیو پروژکتور PJ HD5451 دارای پورت های مختلفی است که امکان اتصال به انواع دستگاه های مختلف را فراهم می نماید. این دستگاه دارای درگاه های HDMI، VGA، S-Video و RCA است که به کاربران امکان اتصال به دستگاه هایی مانند لپ تاپ، تلویزیون، دی وی دی پلیر و کنسول های بازی را می دهد. پورت Mobile High-Definition Link (MHL) نیز به شما امکان را می دهد تصاویر و اسناد ذخیره شده در تلفن هوشمند ، تبلت یا لپ تاپ خود را نمایش دهید. برترین ویدیو پروژکتور در فضای باز ریکو قادر است تصاویری به ابعاد 30 تا 300 اینچ ایجاد کند، بنابراین کاربران از این بابت هیچ محدودیت تصویری نخواهند داشت. این محصول قابلیت نصب و حمل و نقل آسان دارد و هم روی زمین و روی دیوار می توانید آن را قرار دهید.

وجود کنتراست بالا در پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451 باعث می گردد که تصاویر با جزئیات دقیق و شفافیت بالا به نمایش درآیند و کاربران بتوانند به راحتی متن ها، نمودارها، گرافیک ها و تصاویر را با جزئیات دیده و از ناخوانایی متن ها در طول جلسات جلوگیری نمایند. بعلاوه، پروژکتور PJ HD5451 با استفاده از تکنولوژی Super Color، رنگ های وسیعی را به نمایش می گذارد و به کاربران اطمینان می دهد که در محیط های روشن یا تاریک، هیچ رنگی از تصویر از دست نخواهد رفت. این دستگاه قابلیت پخش فیلم های سه بعدی را نیز دارد و از یک ورودی میکروفون نیز بهره می برد که این ویژگی برای زمانی که در حال ارائه دادن در کلاس های درس هستید، کاربردی خواهد بود.

ویدیو پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451 یک اسپیکر مونو با حداکثر توان خروجی 10 واتی دارد که برای استفاده در محیط های کوچک و سر بسته می توان روی کیفیت آن حساب باز کرد. اما برای محیط های باز اصلاً مناسب نیست. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این محصول، ویژگی تصحیح زاویه تصویر است. با استفاده از این ویژگی، در صورتی که پروژکتور در محلی خارج از مرکز پرده نصب گردد و تصویر به علت اثر تراپزی اعوجاج داشته باشد، می توان با استفاده از دستگاه به صورت نرم افزاری این مشکل را حل کرد و تصویر استاندارد با میزان های استاندارد را به نمایش درآورد. با این ویژگی، کاربران می توانند پروژکتور را در هر جای اتاق یا کلاس قرار داده و ابعاد و میزان تصویر را به دلخواه خود تنظیم نمایند.

پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451 با طول عمر لامپ 3000 ساعت در حالت عادی، از یک لامپ با عمر طولانی برخوردار است که در مقایسه با قیمت آن، عدد بسیار بالایی است. علاوه بر این، با استفاده از حالت eco، طول عمر لامپ تا 6000 ساعت نیز می رسد و با کاهش مصرف انرژی، می توان برای مدت طولانی از لامپ این پروژکتور در حالت eco استفاده کرد. این محصول با بهره گیری از لنز قدرتمند با قابلیت زوم 1.36 و بعلاوه پشتیبانی کامل از دستگاه های Crestron، به مدیریت یکپارچه و هوشمند کلیه وسایل موجود در منزل و محل کار شما یاری می نماید.

مینی ویدیو پروژکتور آکسا مدل P300

اگر در پی خرید برترین پروژکتور قابل حمل برای فضای باز هستید، ما مینی ویدئو پروژکتور آکسا مدل P300 را به شما پیشنهاد می کنیم که ویژگی های بسیار کاربردی را به شما ارائه می دهد. در واقع این محصول، یک مدل جیبی قابل حمل است که به شما امکان می دهد هر جا که باشید، تجربه سینمایی را به همراه خود ببرید. این پروژکتور کوچک و سبک، با کیفیت تصویر بالا و امکانات قدرتمند، جای خود را در بین علاقمندان به کمپینگ، سفرهای خانوادگی و جلسات کاری پیدا نموده است. این محصول از حداکثر روشنایی تصویر 500 انسی لومنز پشتیبانی می نماید، به این معنی که برای استفاده در زیر نور خورشید اصلاً مناسب نیست، بنابراین می توانید به هنگام غروب آفتاب یا شب از این محصول بهره ببرید. این محصول حدود 350 گرم وزن دارد و از درگاه HDMI نیز پشتیبانی می نماید. آکسا مدل P300 تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد.

این پروژکتور مجذوب نماینده قابلیت پخش تصاویر با میزان تا 120 اینچ را دارد و از تکنولوژی DLP (پرتو کنترل فوتونی) استفاده می نماید که تصاویری با رنگ های زنده، واضح و واقعی را به نمایش می گذارد. بعلاوه، تکنولوژی LED باعث می گردد که عمر مفید لامپ تا 30 هزار ساعت قابل استفاده باشد. این محصول در قالب یک پک کامل به شما تقدیم می گردد. این پکیج دارای کوله پشتی برای حمل، پرده نمایش دو نیم متری به همراه پایه پروژکتور است که برای نصب در هر محیطی کار را آسان نموده است. بعلاوه داخل این پکیج یک اسپیکر قوی قرار داده شده است. پاور بانک قوی 5000 میلی آمپر ساعتی، پنل خورشیدی 4000 میلی آمپر ساعتی با خروجی 12 ولت، چراغ قوه، چراغ مطالعه، تمامی کابل ها و اتصالات، شارژرها، پایه زمینی ویدیو پروژکتور اقلام دیگر همراه ویدیو پروژکتور آکسا P300 را تشکیل می دهند.

ویدیو پروژکتور اپسون مدل CO-W01

مدل CO-W01، یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت از برند اپسون است که با قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر محصولات در بازار به فروش می رسد. این محصول حداکثر روشنایی تصویر 3000 انسی لومنز را به کاربران ارائه می دهد و برای استفاده در محیط های باز به خوبی می توان از آن بهره برد. این پروژکتور قادر است تصاویر را در ابعاد 300 اینچی نمایش دهد و نسبت کنتراست 3,000:1 به شما امکان می دهد ویدیوها را با بیشترین جزئیات دیدن کنید. فناوری 3LCD، میزان مناسب و حمل و نقل آسان، قیمت مناسب و عمر لامپ مالی 12,000 ساعت از ویژگی های این دستگاه هستند. ویدئو پروژکتور Epson CO-W01 دارای وزن 3.4 کیلوگرم و کنتراست 15,000:1 است. این محصول تصاویری با رزولوشن WXGA - HD ready را به شما ارائه می دهد.

درگاه های این دستگاه شامل پورت HDMI 1.4، USB 2.0-A و USB 2.0 می شوند. بنابراین شما می توانید انواع گجت های هوشمند خود نظیر تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر و حتی کنسول های بازی خود را به این پروژکتور متصل کنید. اپسون W01 تصاویر 4 برابر بزرگ تر از یک صفحه تخت، تصویر عریض چهار برابر بزرگ تر از یک صفحه تخت 75 اینچی را ارائه می دهد. یک بلندگو روی بدنه این محصول تعبیه شده که کیفیت صدای مناسبی دارد، اما برای هیجان بیشتر بهتر است از سیستم صوتی جداگانه بهره ببرید. این محصول اگرچه برترین پروژکتور برای فضای باز اپسون نیست، اما نسبت به قیمتش ویژگی های بسیار خوبی دارد.

ویدیو پروژکتور اوپتوما مدل X371

پروژکتور اوپتوما X371 یک پروژکتور XGA است که تصاویر را با رزولوشن 1024×768 پیکسل نمایش می دهد. این پروژکتور تصاویری روشن و باکیفیت ارائه می دهد و می توانید در هر زمان از روز این کیفیت و روشنایی تصویر را داشته باشید. بعلاوه حداکثر روشنایی تصاویر این نمایشگر به 3800 انسی لومنز می رسد و این یعنی که قابلیت استفاده در فضاهای باز را نیز دارد. امکان اتصال این پروژکتور با ورودی های متعدد، مجهز بودن به بلندگوی داخلی و درگاه USB بسیار آسان است. پروژکتور اوپتوما X371 برای اتصال دانگل های HDMI مانند کروم کست گوگل و یا لپ تاپ، رایانه های شخصی و پخش نماینده های بلوری و نمایش تصاویر باکیفیت با صدای مناسب، گزینه ایده آلی به شمار می رود.

ویدیو پروژکتور DLP اوپتوما X371 در مقایسه با پروژکتورهای رقیب خود، رنگ سفید روشن تر و سیاه پررنگ تری را نمایش می دهد. تصاویر نمایش داده شده با این پروژکتور زنده به نظر می رسند و متن ها نیز واضح و خوانا هستند. بعلاوه این محصول می تواند محتوای سه بعدی واقعی را تقریبا از هر منبع سه بعدی، از جمله پخش نماینده های بلوری، پخش سه بعدی و جدیدترین کنسول های بازی نمایش دهد. این پروژکتور فضای باز از رزولوشن تصویر 1024 در 768 پیکسل پشتیبانی می نماید و زوم 1.1 برابری را نیز ارائه می دهد. طول عمر لامپ این محصول 6 هزار ساعت است و به این زودی ها شاهد خراب شدنش نخواهید بود. این ویدیو پروژکتور از کنتراست 25,000:1 بهره می برد که می تواند تصاویر را با وضوح مناسبی در دسترس کاربران قرار دهد.

زیر دستگاه جهت نصب آسان پیچی تعبیه شده تا به راحتی بتوان بر روی سقف، زمین یا دیوار از آن استفاده کرد. روی بدنه برترین پروژکتور قیمت مناسب اوپتوما برای فضای باز یک اسپیکر با حداکثر توان خروجی 10 واتی تعبیه شده که برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب است، اما نمی توانید برای فضاهای باز روی ویژگی های آن حساب باز کنید. قابلیت KEYSTON نیز در این دستگاه در دسترس است که این امکان را به شما می دهد تا شیب تصویر خود را به دلخواه تنظیم کنید.

ویدیو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 410w

اگر با بودجه زیر 10 میلیون تومان قصد خرید برترین پروژکتور برای فضای باز را دارید، می توانید ویدیو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 410w را به عنوان یکی از محصولات بسیار باکیفیت بازار مد نظر خود قرار دهید. این محصول که در سال 2020 به روز شده، رزولوشن 720×1280 پیکسل را ارائه می دهد، از 1080P پشتیبانی می نماید و به طور میانه 40 هزار ساعت طول عمر لامپ آن اعلام شده است. این پروژکتور تصاویر را با حداکثر روشنایی تصویر 3000 انسی لومنز برای کاربران به نمایش می گذارد و شما می توانید به راحتی از آن در محیط های روشن و سر باز بهره ببرید.

بهره گیری از لامپ با تکنولوژی LED، مانع خسته شدن چشمان شما در دیدنی برنامه های مختلف می گردد. روشنایی و غلظت رنگ این محصول نیز می تواند با توجه به ترجیحات شما شخصی سازی گردد. این پروژکتور که به همراه یک پرده 100 اینچی عرضه می گردد، قابلیت اتصال به WIFI و میرور اسکرین گوشی را دارد تا بتوانید تصاویر را بدون اتصال سیم به آن ارسال کنید. سیستم خنک نماینده ابتکاری وانکیو گرمای دستگاه را از بین برده و صدای آرامی را فراوری می نماید. ورودی آنتن تلویزیون از ویژگی های شاخص این پروژکتور خوش قیمت به شمار میرود.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1728

به "راهنمای خرید برترین پروژکتور برای فضای باز؛ پیشنهادهای مجذوب کننده و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پروژکتور برای فضای باز؛ پیشنهادهای مجذوب کننده و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید