سرخابی ها باعث شگفتی شدند ، پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت

به گزارش درگ فایل، غلامرضا فتح آبادی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد حذف سرخابی ها از جام حذفی گفت: استقلال و پرسپولیس خودشان باعث شدند که شگفتی ساز جام حذفی شوند. نمایش ضعیف و تغییر در ترکیب باعث شد دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی با جام حذفی وداع نمایند.

سرخابی ها باعث شگفتی شدند ، پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت

وی ادامه داد: پرسپولیس مدت هاست شرایط خوبی ندارد. گویا اختلافاتی که در گذشته پنهان مانده بود حالا کاملاً آشکار شده و هر روز شاهد اتفاقات جدیدی در این تیم خواهیم بود.قهر و آشتی، بازی نکردن و مسائل دیگر باعث شده تا پرسپولیس آن صلابت گذشته را نداشته باشد. سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک یکی از ضعیف ترین بازی های خود را ارائه دادند اگرچه نباید از بازی خوب آلومینیوم اراک هم به راحتی بگذریم اما ضعف هایی که پرسپولیس در این ملاقات داشت باعث شد آلومینیوم بتواند در استادیوم آزادی و مقابل چشمان نزدیک به 40 هزار طرفدار پرسپولیس سه بار دروازه این تیم را باز نموده و قرمزپوشان را از جام حذفی کنار بگذارد.

فتح آبادی اعلام نمود: البته پرسپولیس هنوز امیدوار است بتواند در لیگ برتر به قهرمانی دست یابد. اما اگر این شرایط ادامه پیدا کند به طور حتم قهرمانی میسر نخواهد بود و باید منتظر تغییر و تحولات زیادی هم در سطح کادر فنی و هم در سطح بازیکنان باشیم تا یک پرسپولیس متحول را برای فصل آینده مشاهده کنیم.

مهاجم پیشین سرخابی ها در خصوص شرایط استقلال هم گفت: آبی ها امید بیشتری به قهرمانی در لیگ برتر دارند، آنها در پی این بودند که دو جام را تصاحب نمایند اما تغییراتی که سرمربی آنها در جام حذفی در ترکیب تیم به وجود آورد تا حدودی بحث برانگیز شد. کنار گذاشتن حسینی آماده که این روزها برترین دروازه بان لیگ است و همه از او به نیکی یاد می نمایند باعث شد یک دروازه بان جوان جانشین او گردد. رضایی آینده خوبی دارد و ملاقات برابر 90 ارومیه استقلال را از حذف شدن نجات داد اما در این ملاقات باید باز هم حسینی درون دروازه قرار می گرفت او می توانست عملکرد بهتری نسبت به رضایی داشته باشد به خصوص در ضربات پنالتی که گلر جوان استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی در ادامه اعلام نمود: حالا استقلال هم تمام تمرکزش را برای قهرمانی در لیگ برتر گذاشته، آنها می دانند فاصله شش امتیازی با پرسپولیس نقطه امنی برای آنها نخواهد بود. بازی های سختی مقابل سپاهان و فولاد خوزستان در خارج از خانه دارند که اگر اشتباه نمایند به طور حتم پرسپولیس به آنها خواهد رسید. استقلال باید برای شش بازی به جای مانده برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. اگر می خواهند قهرمان شوند باید برترین ها را در زمین قرار دهند تا بتوانند به آرزویی که چندین سال است به آن دست پیدا ننموده اند، برسند.

فتح آبادی اعلام نمود: آبی ها باید از شش بازی به جای مانده 12 امتیاز کسب نمایند تا به قهرمانی در لیگ دست یابند. این موضوع امکان پذیر نخواهد بود مگر با یک برنامه ریزی خوب، وحدت بین کادر فنی و بازیکنان و حمایت تماشاگرانی که تحت هر شرایطی در کنار تیم هستند و می خواهند در سرانجام فصل جشن قهرمانی بگیرند.

وی درسرانجام اعلام نمود: استقلال این روزها نباید خود را وارد بحث حاشیه های داوری کند. این اتفاق تمرکز آنها را بر هم خواهد شد و تا حدودی آنها را رو به روی کمیته داوران قرار خواهد داد بنابراین ضروری است فقط به فکر بازی های لیگ باشند، آرامش خود را حفظ نموده و از هر گونه حاشیه و اتفاقاتی که می تواند آنها را از قهرمانی دور کند، پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1494

به "سرخابی ها باعث شگفتی شدند ، پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها باعث شگفتی شدند ، پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید