چهار هفته سخت مقابل استقلال و مجیدی، آغاز با یک آشنای قدیمی

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در 5 هفته نخست رقابتهای لیگ برتر نتایج خوبی گرفته اند و با 3 پیروزی، 2 تساوی، بدون شکست و 11 امتیاز به علت تفاضل گل ضعیف تر نسبت به آلومینیوم، در رده دوم جای گرفته اند.

چهار هفته سخت مقابل استقلال و مجیدی، آغاز با یک آشنای قدیمی

شاگردان مجیدی پس از 3 پیروزی متوالی مقابل طرفدار، ذوب آهن و تراکتور، دو تساوی متوالی مقابل فجر سپاسی و نساجی گرفتند و در این دو بازی برای اولین بار گل خوردند و برای اولین بار هم در یک بازی پیروز به گلزنی نشدند.

استقلال پس از این 5 هفته، 4 بازی متوالی با تیم هایی بازی دارند که شاید به مراتب سخت تر از 5 بازی ابتدایی آنهاست. شاگردان مجیدی در اولین بازی از چهارگانه سختشان میهمان تیم گل گهر سیرجان هستند که این ملاقات چهارشنبه همین هفته در سیرجان برگزار می گردد. آنها سپس در هفته هفتم به مصاف صنعت نفت می فرایند که به نظر می رسد شرایط فنی اش پس از بازگشت علیرضا منصوریان به نیمکت این تیم بهتر شده است.

شاگردان مجیدی بعد از ملاقات با صنعت نفت باید مهم ترین بازی فصل که دربی باشد را انجام دهند؛ و رویارویی این تیم با پرسپولیس روز شنبه 13 آذر در استادیوم آزادی خواهد بود. آبی پوشان سپس در فاصله کمتر از یک هفته بعد از دربی در روز پنجشنبه 18 آذر میهمان پیکان هستند که این تیم هم از تیم های خوب این فصل است.

4 بازی پی در پی با 4 تیم خوب گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس و پیکان می تواند یک چهارگانه سخت را برای فرهاد مجیدی و شاگردانش رقم بزند. 4 ملاقاتی که امتیازات آنها را می توان در مشخص شرایط نیم فصل نخست و حتی تمام فصل، تاثیر گذار دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1370

به "چهار هفته سخت مقابل استقلال و مجیدی، آغاز با یک آشنای قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هفته سخت مقابل استقلال و مجیدی، آغاز با یک آشنای قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید