صاحب: ادمین همه پیج های حاشیه ساز یک نفر است، انتخابات کشتی خوزستان حاشیه ندارد

به گزارش درگ فایل، سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان می گوید که ادمین پیج هایی که مدعی وجود حواشی فراوان پیرامون انتخابات این هیئت هستند، یک نفر است و حاشیه ای وجود ندارد.

صاحب: ادمین همه پیج های حاشیه ساز یک نفر است، انتخابات کشتی خوزستان حاشیه ندارد

اردوان صاحب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه گفته می شود برگزاری انتخابات هیئت کشتی استان خوزستان به خاطر کرونا به تعویق افتاده، گفت: شرایط استان از نظر کرونا واقعا حاد است، کار از شرایط قرمز گذشته و به سیاه رسیده است. جلوی در بیمارستان گلستان ده ها نفر ایستادند که جا برای پذیرش آنها نیست. ما حتی مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان را انجام ندادیم. این رقابت ها قرار بود 24 اسفند برگزار شود که امکانش نیست.

وی ادامه داد: با این شرایط اداره کل ورزش استان به ما اطلاع داد که انتخابات هیئت کشتی برگزار نمی شود اما هنوز این موضوع قطعی نیست. یک امکان وجود دارد که تلاش شود انتخابات به انجام رسد. ما هم دوست داشتیم برگزار شود که تکلیف معین شود.

صاحب در مورد حاشیه های انتخابات هیئت کشتی استان و محرومیت کریم کاکاحاجی شرح داد: یک اتفاقی افتاده که کمیته انضباطی به آن رسیدگی کرده، انتخابات هیئت کشتی خوزستان هیچ حاشیه ای ندارد. کشتی خوزستان از چند هزار نفر تشکیل شده اما ادمین همه این پیج های اینستاگرامی که حاشیه سازی می کنند، یک نفر است و به حواشی دامن می زنند در حالیکه هیچ مسئله ای وجود ندارد.

این داور بین المللی کاندیدای شرکت کننده در انتخابات را 5 نفر عنوان نمود و در مورد ادامه همکاری اش با هیئت گفت: هر کسی مسئولیت کشتی استان را برعهده بگیرد، من در پیشبرد کار کمک خواهم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1009

به "صاحب: ادمین همه پیج های حاشیه ساز یک نفر است، انتخابات کشتی خوزستان حاشیه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحب: ادمین همه پیج های حاشیه ساز یک نفر است، انتخابات کشتی خوزستان حاشیه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید