طرح هادی روستاهای اردبیل با رویکرد گردشگری اجرا می گردد

به گزارش درگ فایل، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آمادگی اجرای طرح هادی روستاها با رویکرد گردشگری را دارد و کوشش می نماید با حمایت مسئولان، این امر را در نزدیکترین زمان عملی کند.

طرح هادی روستاهای اردبیل با رویکرد گردشگری اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران از خلخال، فرهاد سبحانی صبح امروز در بازدید از معابر روستای خمس خلخال گفت: 20 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای شهرستان خلخال اجرا شده است تا روستاییان این مناطق در رفت و آمد با مشکل روبرو نباشند.

وی گفت: افتتاح پروژه روستای خمس از جمله پروژه هایی است که اهالی با استقبال واشتیاق دربحث عقب نشینی قبل ازاجرا و مشارکت و کمکهای مالی و حضور مستمر در حین اجرا و نیز همکاری خوب و کوشش برای حفظ پروژه برای سالهای بعد، کوششگران این نهاد مقدس را نیز بیش از پیش در اجرای طرحهای مشابه مکلف و مشوق شدند.

وی اضافه کرد: حمایت خوب مسئولان در راستای اجرای تبصره 2 بودجه سال 94 تحول عجیبی در فرایند زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای استان و این شهرستان به وجود آورد به گونه ای که با وجود تکلیف 10 هزار متر مربع برای سال گذشته، سهمیه سال جاری را نیز اجرا نموده ایم.

سبحانی با قدردانی از مسئولان استانی و خدمتگزاران نظام، زیرسازی و آسفالت 400 هزار مترمربع از معابر روستاهای استان را یک حرکت بی سابقه در سه دهه گذشته دانست و اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آمادگی اجرای طرح هادی روستاها با رویکرد گردشگری را دارد و کوشش می نماید با حمایت مسئولان، این امر را در نزدیکترین زمان عملی نموده، زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را فراهم کند.

وی توضیح داد: با اجرای طرح ویژه جذب گردشگری روستاها توان درآمدی و استعدادهای مالی استان نیز بالا می رود به طوری که علاوه بر توسعه سرمایه مالی، شناسایی و معرفی فرهنگ اصیل و استعدادهای ملی را نیز در اذهان عمومی، به ویژه گردشگران ایرانی و خارجی افزایش می دهد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز در این بازدید با قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یکی از ارزشهای اجرایی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهاجرت معکوس روستائیان به زادگاه اصلی شان با هدف توسعه آبادانی وعمران روستاها است.

اوریا اضافه کرد: اگر چه وظیفه اصلی ما به عنوان یک دستگاه نظارتی است و نقش ما در اجرا چندان به چشم نیاید اما به عنوان مشاور و باحمایت از اجرای چنین پروژه هایی، زمینه تسریع در اجرا و تحقق برنامه ها را فراهم می کنیم.

وی با ابرازخرسندی از اجرای پروژه هایی که منجر به آسایش و راحتی مردم می گردد، استمرار این پروژه ها را توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گامی موثر در عمران و آبادانی روستاها برشمرد و اعلام کرد: پروژه خمس یکی دیگر از کارنمودهای خوب و قابل تقدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل است و در راستای برطرف نیازهای مردم، توسعه، آبادانی و عمران منطقه و در نهایت بازگشت روستائیان به زادگاهشان برای حفظ این سرمایه های ملی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 83

به "طرح هادی روستاهای اردبیل با رویکرد گردشگری اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح هادی روستاهای اردبیل با رویکرد گردشگری اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید