ویلای مدرن کوچک: قیمت اجاره ویلا برای یک سفر به یادماندنی

به گزارش درگ فایل، سایت جاباما مرجع معتبری برای رزرو آنلاین انواع اقامتگاه در منطقه ها مختلف ایران است که روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می گردد. آنچه در این پلتفرم را به مرجعی معتبر بدل نموده، ارائه انواع اقامتگاه در اقلیم های طبیعی گوناگون و با حدود قیمت متنوع است. برای اجاره ویلا احتیاج به انجام مراحلی پیچیده نیست. همین که مقصد سفر خود را در سایت یا اپلیکیشن جاباما جستجو کنید، به همه اقامتگاه های موجود در مقصد دسترسی پیدا می کنید. یکی از محبوب ترین انواع اقامتگاه که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده، اجاره ویلا در منطقه ها شمالی کشور است. به عنوان مثال اجاره ویلا در رشت، این روزها گردشگران زیادی را به فکر گردش در این شهر بارانی انداخته است. فاصله رشت تا تهران بسیار کم است و انواع وسیله نقلیه مانند تاکسی، اتوبوس، ون و قطار برای حمل مسافران در این جهت حرکت می نمایند. خیلی از مسافران رشت نیز با خودرو شخصی راهی این شهر رویایی می شوند.

ویلای مدرن کوچک: قیمت اجاره ویلا برای یک سفر به یادماندنی

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم انواع ویلا جاباما را معرفی نموده و حدود قیمت اجاره آنها برای هر شب را در اختیار شما قرار دهیم. ویلاهای یک خوابه، دو خوابه، سه و چهار خوابه برای اجاره موجود هستند. حسن اجاره ویلا از این سایت این است که می توانید با اقامتی گروهی، یک ویلای بسیار مجهز را با هزینه ای بسیار مناسب برای اقامت چند نفر اجاره کنید. با ما همراه شوید تا ویلای مناسب برای اقامت در سفری مجذوب نماینده را رزرو کنید.

ویلاهای لوکس و لاکچری

یکی از انواع ویلا که اغلب افراد اگر شرایط مالی مناسبی داشته باشند به اقامت در آنها تمایل دارند، ویلای لوکس و لاکچری است. این ویلاها بسیار مجهز هستند و اغلب دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی خاصی هستند. به عنوان مثال برخی از ویلاهای لوکس دارای زمین تنیس، ساحل اختصاصی، استخر آب گرم و … هستند. مهمانان چنین ویلاهایی برای گذراندن اوقات خود در ویلا برنامه های تفریحی زیادی را پیش رو دارند. قیمت ویلاهای لوکس در منطقه ها مختلف ایران فرق دارد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور حدودی می توان قیمت اجاره ویلاهای لاکچری را بین 2 تا 5 میلیون برای هر شب در نظر گرفت.

ویلا استخردار

ویلای استخردار یکی از مجذوب نماینده ترین ویلاهاست که افراد زیادی از اقامت در آنها خاطرات خوشی دارند. ویلاهای استخردار اغلب به سونا و جکوزی نیز مجهز هستند. این ویلاها در شمال کشور و منطقه ها اطراف تهران از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. ویلاهای استخردار با توجه به وسعت زمینی که در آن واقع شده اند دارای امکانات تفریحی متفاوتی هستند. مثلا برخی از ویلاهای استخردار دارای زمین بازی و ورزش هستند. تجهیزات آشپزی در این ویلاها کامل است که همین امکانات به کاهش هزینه سفر یاری قابل توجهی می نمایند. قیمت اجاره این ویلاها در بازه 500 هزار دو میلیون تومان برای هر شب متغیر است.

ویلای جنگلی

همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلای جنگلی در دل جنگل های بی نظیر شمال ایران بنا شده و دور تا دور آن را درختان زیبا و کهنسال گرفته اند. مسافرانی که تجربه اجاره ویلا جنگلی دارند، از هر لحظه گذر زمان در منظره طبیعی که دارند لذت برده اند. این ویلاها نیز نسبت به ویژگی هایی که هر ویلا دارد، قیمت های متنوعی دارند. ویلای جنگلی را می توانید در بازه قیمتی 300 هزار تا سه میلیون تومان جستجو کنید.

ویلای ساحلی

ویلای ساحلی نیز مانند ویلا جنگلی در دل طبیعت واقع شده است. جایی که صدای امواج دریا لالایی به خواب رفتن مسافران هستند. ساحلی زیبا با وسعتی پهناور که دارای آلاچیق ها و تخت های چوبی قشنگی در حاشیه دریا هستند. این ویلاها نیز افراد زیادی را به خود جذب می نمایند. بازه قیمتی برای اجاره ویلا ساحلی بسته به موقعیت و امکاناتی که دارد، حدود 500 هزار تا چهار میلیون تومان برای هر شب است.

ویلای مقرون به صرفه

بر خلاف تصور برخی افراد، اجاره ویلا فقط به سفرهای مقرون به صرفه محدود نمی گردد. در این پلتفرم می توانید خانه های ویلایی بسیار ساده و قشنگی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در محدوده شبی دویست الی سیصد تومان اجاره کنید و همراه با اعضای گروه دوستی یا خانواده خود در آن اقامتی دلپذیر را تجربه کنید. با معین بازه قیمتی در سایت یا اپلیکیشن جاباما، به انواع ویلاهای اجاره ای مقرون به صرفه در منطقه ها مختلف ایران دسترسی پیدا می کنید.

کلبه چوبی

و اما کلبه چوبی که نامش نوید سفری رویاگونه را به مسافران می دهد، از اقامتگاه های بسیار پر هوادار در در این سامانه است. کلبه چوبی نیز مانند دیگر ویلاها در اقلیم های مختلف وجود دارند. این کلبه چوبی ممکن است روی کوه میان درختان انبوه واقع شده باشد، در ساحل و با منظره خیره نماینده دریا و یا در میان روستایی خلوت با دسترسی به امکانات شهری بیشتر قرار گرفته باشد. موقعیت جغرافیایی هر کلبه چوبی را روی نقشه مشاهده می کنید تا انتخاب بهتری برای رزرو این کلبه های خیال برانگیز داشته باشید. قیمت این کلبه ها که به کلبه سوئیسی معروفیت دارند، در بازه قیمتی یک تا دو میلیون تومان برای هر شب متغیر است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1418

به "ویلای مدرن کوچک: قیمت اجاره ویلا برای یک سفر به یادماندنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای مدرن کوچک: قیمت اجاره ویلا برای یک سفر به یادماندنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید