مجتبی حسینی: استادیوم اختصاصی نداشتن تیم های تهرانی یک هشدار است

به گزارش درگ فایل، سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش آماده مصاف برابر طرفدار است.

مجتبی حسینی: استادیوم اختصاصی نداشتن تیم های تهرانی یک هشدار است

به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از ظهر یک شنبه در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر طرفدار در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بعد بازی هفته اول سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. بازی های حریف را دیده ایم و آنها را آنالیز کردیم. بازیکنان ما تمرینات خوبی داشته اند. ان شالله بازی خوبی را ببینیم. بازیکنان ما جوان هستند و مطمئن هستم هفته به هفته پیشرفت خواهیم داشت. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه هم به سود ما باشد.

او اضافه نمود: دغدغه من زمین مسابقه است. به غیر از استادیوم آزادی سایر استادیوم ها زمین خوبی ندارند و این روی کیفیت بازی ها تاثیر می گذارد.

حسینی درباره حضور دو بازیکن تیمش در تیم ملی امید هم گفت: ما این دو بازیکن را به تیم ملی امید دادیم اما راضی به این کار نبودیم چون از نفرات اصلی ما هستند. ما دوست داشتیم که تیم مان دچار تغیبر نشود اما سعی کردیم با تیم ملی امید همکاری کنیم چون آن ها بازی های مهمی در پیش دارند.

وی درباره شرایط نادر محمدی هم گفت: تمام بازیکنانی که با آن ها قرارداد بستیم را استفاده می کنیم. نادر محمدی بازیکن خوبی است و هر زمانی می تواند به ما یاری کند. ما در بازی های خانگی هم در استادیومی بازی می کنیم که اجاره ای است. این هشداری برای فوتبال تهران است که تیم ها استادیوم اختصاصی ندارند.

به گزارش خبرنگاران، بازی طرفدار و پیکان از ساعت 16 روز دوشنبه در استادیوم انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1289

به "مجتبی حسینی: استادیوم اختصاصی نداشتن تیم های تهرانی یک هشدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتبی حسینی: استادیوم اختصاصی نداشتن تیم های تهرانی یک هشدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید