ویزای کانادا: محدودیت سرعت تازه در بزرگراه های سری 400 در انتاریو

به گزارش درگ فایل، دولت انتاریو در بیانیه ای اعلام نمود که بزرگراه های سری 400 در این استان مشمول طرح افزایش محدودیت سرعت خواهند شد.

ویزای کانادا: محدودیت سرعت تازه در بزرگراه های سری 400 در انتاریو

Jeff Yurek وزیر راه و ترابری انتاریو آدینه گذشته گفت یک پروژه آزمایشی در اواسط ماه سپتامبر در سه بخش بزرگراهی انجام خواهد شد و به موجب آن، حداکثر سرعت مجاز تا 110 کیلومتر در ساعت افزایش خواهد یافت.

این پروژه شامل بزرگراه 402 از London به Sarnia، بزرگراه QEW از St. Cathartines تا همیلتون و بزرگراه 417 از اتاوا تا نقطه مرزی کبک می گردد.

طبق گفته های Jeff Yurek، بازبینی محدودیت های سرعت مجاز در بزرگراه های اصلی و پر تردد استان بیش از حد طولانی شده است. وی شرح داد که این بزرگراه ها دارای ایمنی، تجهیزات و امکانات لازم برای تردد خودروها با سرعت حداقل 120 کیلومتر در ساعت می باشند.

وی هفته گذشته به CityNews گفت:اگر به تاریخچه اینکه چرا محدودیت های سرعت در این بزرگراه ها اجرایی شدند نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که در دهه 70 میلادی یک بحران انرژی وجود داشته و برای حفظ سوخت، در آن موقع محدودیت های سرعت در سیستم بزرگراهی ما اجرایی شد و حد مجاز سرعت را پایین آورد که از آن موقع تا به حال به همین صورت به جای مانده است.

وی اضافه نمود:من اخیرا شنیده ام که بسیاری از سهامداران به این موضوع اشاره نموده اند که شاید زمان آنالیز مساله محدودیت های سرعت در بزرگراه های استانی فرا رسیده باشد و به همین منظور طی هفته آینده من بیشتر در این مورد صحبت خواهم کرد، اما در حال حاضر قصد داریم با انجام مشاوره های بیشتر و اجرای این پروژه آزمایشی متوجه شویم که زمان حرکت رو به جلو فرا رسیده است یا خیر.

این آنالیز به اسم بخشی از پیشنهاد تازه قوانین حرکت در انتاریو انجام می گردد که هفته گذشته به وسیله دولت فورد مطرح شد.

بعلاوه انتظار می رود که این قانون به موتورسیکلت ها اجازه ورود به خط عبوری HOV را بدهد، در حالی که مجازات ها و جرایم شدیدتری را برای رانندگانی که در لاین چپ با سرعتی کمتر از حد مجاز تردد می نمایند، در نظر بگیرد. هم اکنون حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های اصلی انتاریو، 100 کیلومتر در ساعت است.

طبق گزارش CBC، افرادی که برای محدودیت های سرعت بالاتر در حال مبارزه هستند، ادعا می نمایند که سرعت مجاز فعلی بسیار محدود نماینده می باشد به گونه ای که می تواند منجر به بروز حادثه شده و هر راننده انتاریویی را در حین سفر در بزرگراه های سری 400 به یک مجرم تبدیل کند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1200

به "ویزای کانادا: محدودیت سرعت تازه در بزرگراه های سری 400 در انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: محدودیت سرعت تازه در بزرگراه های سری 400 در انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید