معرفی سرفیس پرو 6؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات

به گزارش درگ فایل، وب سایت ترنجی - سینا عطایی: بالاخره مایکروسافت خانواده محصولات سخت افزاری خود یعنی سرفیس ها را به روز کرد. مشخصا محصول اصلی و متمرکز آن ها سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) است. در بامداد چهارشنبه 11 مهرماه سرفیس پرو 6 رسما معرفی گردید و می توان آن را اینطور توصیف کرد: قدرمندتر و در رنگ مشکی مات.

معرفی سرفیس پرو 6؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات

تبلت نو مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) با وزن 770 گرم و نمایشگر 12.3 اینجی می تواند تا 13.5 ساعت عمر باتری به شما بدهد که از یک روز کاری بسیار شلوغ هم فراتر است! حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 1 ترابایت از نوع SSD خواهد بود.

هر چند که طراحی ظاهری سرفیس پرو 6 با نسل های پیشین تفاوت زیادی ندارد اما طراحی آن دستخوش تغییر شده است. رنگ مشکی مات سرفیس پرو 6 می تواند مجذوب کننده ترین تغییر برای نسل نو باشد، البته از نظر ظاهری!

عمر باتری سرفیس پرو 6 خیلی خوب است.

نمایشگر سرفیس پرو 6 با چگالی تصویر 267PPi و برترین کنتراستی که تا کنون مایکروسافت عرضه نموده همراه شده است. متاسفانه پورت Type C در این تبلت 2018 مایکروسافت حضور ندارد ولی خب خوشبختانه شاهد حضور پورت تمام سایز USB هستیم. قیمت سرفیس پرو 6 برابر 899 دلار برای مدل پایه است که مقرون به صرفه ترنی سرفیس پرو در تاریخ خواهد بود و برای این قیمت یک چیپست Core i5 نصیب شما می گردد. عرضه سرفیس پرو 6 از 24 مهرماه خواهد بود.

بعلاوه مقایسه های مفصلی از بالاتر بودن توان و بهتر بودن نمایشگر سرفیس پرو 6 نسبت به مک بوک ایر 13 می گردد، باید گفت که مک بوک ایر 13 خیلی وقت است به روز نشده مایکروسافت!

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1758

به "معرفی سرفیس پرو 6؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سرفیس پرو 6؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید