معروف ترین هتل های گران قیمت دنیا، مأمنی خیره کننده

به گزارش درگ فایل، هر دنیاگرد پیش از آن که به مقصد مرد نظر خود پای بگذارد، به فکر سر پناهی برای گذراندن شب می باشد. به همین علت است که قبل از رسیدن به مقصد، تمام کوشش خود را می کند که محل استراحت مناسبی را در هتل مناسبی رزرو کند. هتل هایی که هر کدام با توجه به امکاناتشان هزینه هایی را بر دنیاگرد متحمل می کند. دنیاگرد نیز با توجه به توان مالی و بعلاوه امکانات مورد انتظار، اقدام به رزرو هتل منتخب می کند تا خستگی بازدید خود را در اتاق های هتل از تن به در کند اما در هر نقطه از این کره خاکی، هتل های لوکسی نیز یافت می گردد که با زرق و برق های مختص به خودشان نامی پر آوازه را برای خود دست و پا نموده اند. همه ساله وب سایت دنیاگردی Readers Digest اقدام به معرفی معروف ترین هتل های گران قیمت دنیا می کند. سال جاری نیز طبق سنت هر ساله خود، نام برترین هتل های گران قیمت دنیا را بر روی صفحات خود قرار داده است. ما نیز بر آن شده ایم که برترین هتل های گران قیمت دنیا را به شما همراهان گرامی خبرنگاران معرفی نماییم. اگر جز هواداران دنیاگردی لوکس می باشید و در پی یافتن و یا شناخت هتل های لوکس دنیا می باشید ما را در این نوشتار همراهی کنید. شک نداریم که شما با شنیدن امکانات موجود در این هتل ها به وجد می آیید.

معروف ترین هتل های گران قیمت دنیا، مأمنی خیره کننده

Westin Excelsior در شهر رم کشور ایتالیا

هتل زیبا Westin Excelsior که در سال 1906 میلادی، درمنطقه Via Veneto شهر رم ایتالیا بنا شده یکی از هتل هایی است که دارای دو دسته سوئیت می باشد. دسته اول که معمولاً پر طرفدارتر از دسته دوم است، شامل اتاق ها و سوئیت هایی می گردد که با قیمت مناسب در اختیار جهانگردان قرار می گیرد اما دسته دوم که جز لاکچری ترین سوئیت های جهان به شمار می آید پذیرای مهمان های خاص این هتل در بین برترین هتل های گران قیمت جهان است. این سوئیت ها که Villa La Cupola خوانده می شوند، یکی از شاهکارترین اقامتگاه ها در جهان به حساب می آیند. سوئیتی که در دو طبقه قد علم نموده و از نظر مساحت نیز در کشور ایتالیا بی رقیب است و با سبک دکوراسیون داخلی خاص خودش همگان را انگشت به دهان نموده است، همان چیزی است که هواداران جهانگردی پر خرج آن را می پسندند. زمانی که جهانگرد به این سوئیت که با هزینه ای هفت میلیون دلاری بازسازی شده، پای می گذارد، به صورت ناخواسته محو سبک تجملی ایتالیایی قدیم این سوئیت می شوند. اجسام لوکس، سرویس چوب بی نظیر با رنگ های منحصر به فردشان از جمله اقلامی هستند که سوئیت را به یکی از گران ترین هتل های جهان بدل نموده است. اگر شبی را در این هتل به صبح برسانید و مهمان این سوئیت باشید، بدون شک هیچ گاه لذتش را از خاطر نمی برید.

شهر لاس و گاس کشور آمریکا با هتلی خیره کننده به نام Plams

استان متحده آمریکا از جمله کشورهایی است که در دل خود هتل های لوکس متعددی را جای داده است اما یکی از گران ترین و پر جلال و جبروت ترین هتل های این کشور، بدون تردید در شهر لاس وگاس قرار گرفته است. این هتل دارای سوئیت های خارق العاده ای در بین برترین هتل های گران قیمت جهان می باشد. یکی از این سوئیت ها که Hugh Hefner Sky Villa نام دارد دارای ویژگی هایی خاصی است که در نقطۀ دیگر قابل مشاهده نیست. این سوئیت که رو باز است و با وسعت قابل ملاحظه ای که دارد توانایی پذیرایی از 250 مهمان را در آن واحد دارد، برترین مکان برای برگزاری دورهمی های لوکس آنچنانی سرمایه داران جهان است. مهمانانی که به این هتل و این سوئیت پای می گذارند، این فرصت را دارند که از وان و جکوزی رو بازی که در این سوئیت قرار گرفته است، بهره برند و همزمان نیز از زیبایی های بی نظیر ناحیه Strip که چون زمردی می درخشد در حین آب تنی خود لذت ببرند. برای رسیدن به این سوئیت مجلل که در طبقات فوقانی هتل لوکس و گران قیمت Plams قرار گرفته است باید از آسانسور های شیشه ای که به صورت اختصاصی برای سوئیت یاد شده طراحی شده است، بهره ببرید. البته این سوئیت تنها نمونه ای از امکانات ویژه هتل Plams می باشد. جهانگردان اگر در سایر اتاق های این هتل نیز اقامت گزینند با امکاناتی روبه رو می شوند که آن ها را میخکوب می نماید. تخت خواب های چرخان، اتاق های صوتی و تصویری پیش رفته، استخرهای سونا، امکانات ورزشی در سالن های ورزشی مدرن و کافه رستوران هایی با منوهای خارق العاده تنها بخشی از همان امکاناتی است که همگان را شیفته این هتل لوکس شهر لاس وگاس در بین معروف ترین هتل های گران قیمت جهان نموده به نحوی که بعضی از خانواده های ثروتمند جهان برای داشتن یک تعطیلات خوب به مدت چند روز در اتاق های این هتل سکونت می کنند و از این همه امکانات در لاس وگاس پر آوازه لذت می برند.

هتلی برگرفته از افسانه های در منطقه لس کابوس کشور مکزیک به نام Marquis Los Cabos

کشور مکزیک پر است از دیدنی های طبیعی و تاریخی چشم نواز که بعضی از آن ها دارای افسانه های خاص خود نیز می باشند. یکی از این جاذبه های در منقطه لس کابوس قرار گرفته است. محلی که به گفتۀ محلی ها نقطه ای بوده که دو فرشته برای یافتن بهشت به آن پای گذاشتند. همین عقیده سبب شده که طراحان بزرگ مکزیکی تحت تأثیر قرار گیرند و اقدام به ساخت یکی از لوکس ترین هتل های جهان در این منطقه کنند. هتلی که امروزه با نام Marquis Los Cabos شناخته می گردد و یکی از گرانترین و زیباترین هتل های جهان نیز به شمار میرود. این هتل بی نظیر و با شکوه به علت موقعیت جغرافیایی خاص بیش از پیش دلفریب است چرا که پنجره هایش رو به خلیج همواره متلاطم کالیفرنیا باز می گردد. جهانگردانی که به این هتل پای می گذارند، می توانند هنگام غروب خورشید به کنار ساحل زیبای این خلیج بروند و تصاویر بکری از طبیعت این منطقه را در فکر خود حک کنند. البته که خود هتل نیز در بین برترین هتل های گران قیمت جهان دارای ویژگی ها و شاخص های بی مثالی می باشد که کم نظیرتر از جاذبه طبیعی منطقه لس کابوس ندارد. صدای آبشارها در این هتل قطعاً گوش هر جهانگردی را نوازش می دهد. وقتی که جهانگردان در پی این صدا در هتل می گردند به یک اسپای تمام عیار می روند که با محیط آرامش انتظار میهمانان خود را می کشد. این استخرها و اسپای های لوکس به جهانگرد مقیم هتل لوکس و گران قیمت Marquis Los Cabos این فرصت را می دهند تا خستگی روزهای کاری را از تن به در کنند. در کنار این آبشارها و استخرهای لوکس و مجلل مجسمه های سفارشی ساز متعدد نیز به چشم می خورد. مجسمه هایی که زیبایی داخل هتل را نیز دو چندان نموده اند. به گفته مدیریت هتل Marquis Los Cabos این هتل از زمان ساخت تا به امروز بیش از هر قشری میزبان اشخاص سرشناس و ثروتمند جهان بوده است. تجار، بازیگران، خوانندگان و حتی سیاست مدارانی که با رویایی رسیدن به یک تعطیلات دلچسب به این هتل پای می گذارند. هتلی که علاوه بر ویژگی های یاد شده دارای بالکنی برای هر اتاق می باشد که با دقت و سلیقه بسیار تجهیز شده است. جهانگرد می تواند به بهانه صرف یک وعده غذایی یا یک میان وعده بی مثال به این بالکن های مجهز و با شکوه قدم بگذارد و ضمن سرو غذا و یا نوشیدنی باب میلش، مهاجرت و شنای وال ها را نیز در دل آب های خلیج کالیفرنیا به نظاره بنشیند. مدیر مجموعه اما خاطر نشان می نماید که خدمات هتل چند ستاره و لوکسی که مدیریتش می نماید، به همین جا ختم نمی گردد. بلکه این هتل با ارائۀ ویلاهای شخصی در اطراف هتل که دارای امکانات شخصی برای آب تنی می باشد، در پی کسب رضایت هر چه بیشتر مسافران خود به است که گویا به این مهم نیز دست یافته است. به هر جهت اگر شما نیز مانند ما وسوسه شده اید که نامتان میان مسافران خاص این هتل قرار گیرد، از همین الان برای این سفر و یکی از برترین هتل های گران قیمت جهان برنامه ریزی کنید.

Emirates Palace شهر ابوظبی در کشور امارات

محال است در صحبت از مکان های لوکس و گران قیمت باشد و نامی از کشور امارات برده نگردد. این کشور که با هزینه های هنگفت و قابل توجه در هر زمینه ای نام خود را سر زبان ها انداخته است، دارای یک هتل لوکس مجلل و بی رقیب می باشد که با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد دلار بنا شده است. این هتل که Emirates Palace نام دارد، با داشتن حدود 394 اتاق و سوئیت یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و تفرجگاهی خاورمیانه نیز به شمار می آید. جهانگردانی که پای به داخل این قلعه اشرافی می گذارند، قادر هستند که از امکانات بی نظیر رفاهی این مجموعه به صورت تمام و کمال استفاده کنند. استخرهای متعدد با فواره های موزیکال، ساحل هایی با شن های سفید رنگ، انواع و اقسام سالن های اجتماعات و کنفرانس که با سنگ های مرمرین سیزده کشور منتخب جهان آذین شده است، 1000 چلچراغ که قصر را نور باران نموده است، سوئیت های پر شماری که با مدرن ترین تجهیزات، بر روی جهانگردان باز هستند تنها بخش هایی از این هتل مجلل و گران قیمت در کشور امارات است. اگر زمانی خانواده های سلطنتی از سرتاسر جهان به این کشور حوزه خلیج فارس سفر کنند بی شک Emirates Palace را به عنوان اقامتگاه خود بر می گزینند. البته این قصر تنها انتخاب خاندان سلطنتی نیست بلکه اگر فردی نیز سودای چشیدن زندگی شاهانه را داشته باشد به هر قیمتی که شده خود را به این هتل چشم نواز و خیره کننده در بین معروف ترین هتل های گران قیمت جهان می رساند. شیخ نشین های حوزه خلیج فارس بیشترین جهانگردانی هستند که پای به هتل می گذارند اما هتل نه تنها بر روی سرمایه گذاران بلکه افراد عادی نیز باز می باشد. تنها شرط ورود به این کاخ چشم نواز پرداخت هزینه ای است که برق را از سر می پراند و اجازه می دهد که چشم جهانگرد با زرق و برقش نورانی گردد.

شهر نیویورک سیتی در کشور آمریکا و هتلی پر آوازه به نام پلازا The Plaza

شهر نیویورک به علت وجود سازمان های بین المللی، همواره شاهد حضور سران کشورهای متعدد می باشد. همین سفرهای کاری مقامات کشورها سبب شده که در این شهر چندین و چند هتل بزرگ و لوکس طراحی و افتتاح گردد. در بین این هتل ها که میزبان شخصیت های مهم هستند نام هتل پلازا پر رنگ تر از سایر اقامتگاه ها می باشد. این هتل پنج ستاره که در سال 1969 میلادی بنا شده چنان دل جهانگردان مسافران نیویورک سیتی را برده که سوئیت رویال معروفش همواره در رزرو است و هیچگاه از مسافر خالی نمی گردد. سوئیتی که چشم اندازی رو به خیابان منهتن دارد و با سه اتاق خواب، سه سرویس حمام و دستشویی مجزا، یک سالن ورزشی، یک کتابخانه، یک آشپرخانه کامل با سرآشپز شخصی، یک اتاق ناهارخوری بزرگ و رسمی، یک آبدارخانه مجزا، آسانسور شیشه ای اختصاصی و اتاق موزیک و تمرین پیانو به شاخص ترین بخش این هتل است. از زمانی که جهانگرد در هتل The Plaza اقامت می نماید، یک پیشخدمت تمام وقت در کنارش حضور دارد تا اوامر را مو به مو انجام دهد و لذت اقامت در هتل را افزون کند تا مسافر ویژه این هتل خم به آبروی خود نیاورد. اگر شما نیز همچون من رؤیای تماشای The Plaza زیبا را دارید برنامه های جهانگردی خود را به سمت نیویورک سیتی و هتل پلازا در بین برترین هتل های گران قیمت جهان تنظیم کنید.

الماس درخشان کشور جزیره ای آنگولا، هتل زیبای CuisinArt Golf Resort & Spa

هتلی که قصد داریم در این لحظه به شما معرفی کنیم، یکی از بی نظیرترین هتل های قاره آفریقا است. این هتل که در ابتدا تنها سر پناهی برای صاحب خود بوده، به مرور زمان برای پناه دادن به مسافران و جهانگردان کشور آنگولا توسعه یافت و اکنون و پس از گذشت چندین سال به یکی از مجلل ترین بناهای این کشور و یا حتی قاره سیاه بدل شده است. زمانی که نام هتل CuisinArt Golf Resort & Spa به گوش شما می خورد تا خودآگاه به یاد دستگاه تهیه غذایی با نام CuisinArt خواهید افتاد. طبق نقل مردمان محلی، این هتل نام خود را از همان دستگاه غذا ساز وام گرفته چرا که دارای رستوران هایی است که با غذاهای محلی دهان همه را به آب انداخته است. این هتل با بافت و معماری خاصی که دارد، به میهمانان و مسافران خود این فرصت را می دهد که در زمان اقامتشان، از فرهنگ مردم کشور آنگولا نیز بازدید به عمل آوردند و با این فرهنگ غنی آشنا شوند چرا که معماری این هتل و تک تک وسایلی که در دل هتل به کار رفته، ریشه در این فرهنگ چند هزار ساله دارد. فرهنگی که متعلق به شمال آفریقا می باشد و با این کشورها عجین شده است. طبق گفته مسئولان هتل، این اقامتگاه بارها مورد بازسازی و بازسازی قرار گرفته و هر بار در این بازسازی ها امکانات جدیدی به بدنه اصلی هتل افزوده شده است. تنها در بازسازی آخری که در این هتل اتفاق افتاده است بالغ بر 10 میلیون دلار هزینه صرف شده و باشگاه بدنسازی مربوط به هتل و استخرها و اسپای های این هتل که ونوس خوانده می شوند، نوسازی و بازسازی شوند. البته که این اقدام ها نتیجه بخش نیز بوده و سبب افزایش استقبال جهانگردان از هتل شده است. این ذوق وافر جهانگردان به مسئولان هتل انگیزه داده تا با سرعت بیشتری زمین گلف مجموعه را نیز تجهیز کنند. زمین گلفی که الهام گرفته از زمین گلف گرگ نورمن که یک گلف باز مطرح استرالیایی می باشد، احداث گردد و با هزینه ای 50 میلیون دلاری در اختیار جهانگردان قرار گیرد. اگر چه CuisinArt توانسته شهرتی برای خود دست و پا کند اما همچنان نیز جز دنج ترین هتل های لوکس و گران قیمت جهان به شمار می آید. به همین علت است که افراد برای فرار از همه دغدغه های زندگی ماشینی به آنجا در بین برترین هتل های گران قیمت جهان پناه می برند.

هتل مردان کشور توریستی ترکیه Mardan Palace Hotel

کشور ترکیه که در زمینه جهانگردی و جذب مسافر از سرتاسر جهان ید طولایی دارد، برای ارائه خدمات بهتر در هتل ها و مهمان پذیرها نیز برنامه ای مدون را پیاده سازی نموده است. به عنوان مثال هتلی در این کشور یافت می گردد که از نظر لوکس بودن و زیبایی نظیر ندارد به نحوی که سال هاست نامش بر سر زبان مسافرانی که در پی سفرهای لوکس هستند، جاری است. این هتل بدون شک هتل قصر مردان است که به وسیله یک تاجر میلیارد که اصالتی روسی نیز داشته، بنا شده است. این تاجر که تلمان اسماعیلوف نام دارد در سال 2009 میلادی با صرف هزینه ای هنگفت که رقمی برابر یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون دلار بوده، این هتل لوکس و خیره کننده را احداث نموده است. هتلی که با گنجایش 1000 نفری چون نگینی در حوزه دریای مدیترانه می درخشد و نگاه ها را بر روی خود ثابت می نماید. این هتل لوکس و گران قیمت نه تنها دارای سوئیت های مجهز می باشد که با داشتن ده ها سالن غذاخوری و رستوران لوکس، هفده کافه متعدد، آکواریوم بزرگ با ماهی های عجیب و غریب و کمیاب، سوناهایی بزرگ و مجهز و بعلاوه اتاق هایی که با برگ طلا و ظرف و بلورین و سنگ های مرمرین ایتالیایی رتبه در خور توجهی را در بین هتل های پر آوازه جهان برای خود به دست آورده است. مسئولین هتل که در پی ارائه هرچه بهتر خدمات در هتل مردان می باشند با خرید سالانه نه هزار تن ماسه سفید از کشور مصر در پی زیباتر کردن ساحل هتل خود هستند تا چون مروارید در تلالو نور خورشید بدرخشند و لذت سفر را دو چندان کنند. شما می توانید در ساحل این هتل در بین برترین هتل های گران قیمت جهان حمام آفتاب بگیرید و یک سر پیشخدمت خصوصی نیز اوامر شما را انجام دهد.

Atlantis Paradise Island در کشور زیبا و جزیره ای باهاماس

کشور باهاماس در قاره آفریقا از جمله کشورهایی است که در دل خود یکی از مجلل ترین و با شکوه ترین هتل های جهان را جای داده است. این هتل که Atlantis Paradise Island نام دارد در بین برترین هتل های گران قیمت جهان، مساحتی حدود 570 هزار متر مربعی را دارا می باشد، هتل وسیع و زیبایی که به وسیله علاقمندان به سنت های اصیل کشور باهاماس بنا شده است. این افراد در پی این بودند که یک افسانه کهن محلی را برای همواره در این کشور زنده نگه دارند و به جهانیان معرفی کنند، افسانه ای که حکایت از شهر افسانه ای گمشده ای داشت که پیشینیان در پی یافتنش بودند به همین علت اقدام به ساخت این هتل شکیل کردند. این هتل علاوه بر مساحت قابل توجهی که دارد از ارتفاع قابل ملاحظه ای نیز برخوردار است. در طبقه بیست و سوم از این هتل زیبا و خیره کننده، سوئیتی بی نظیر وجود دارد که Royal Towers Bridge Suite خوانده می گردد، از مهمترین بخش های این هتل به شمار می آید. سوئیتی که دارای ده طبقه می باشد که ده اتاق را نیز در دل خود جای داده، اتاق هایی که به علت داشتن سقف های شکیل و تزیین شده تحسین همگان را برانگیخته اند. البته که وجود این سقف های چشم نواز تنها امتیاز معماری این هتل نیست. وجود پنجره های تمام قد در تمامی اتاق های این هتل که نور را به زیبایی به داخل اتاق ها راهنمایی می نماید، همان چیزی است که هتل مذکور را مجذوب کننده تر می نماید. شما می توانید علاوه بر این معماری خاص و منحصر به فرد از سیستم صوتی و تصویری هتل لذت ببرید، در وان و جکوزی های مجهز آن آب تنی کنید، زیر چلچراغ هایی که از طلای 22 عیار ساخته شده، شام میل کنید و یا از هفت پیش خدمت تمام وقت خود بخواهید که سرویس های موجود در هتل را هر چه بهتر در اختیار شما قرار دهند. به هر جهت اگر در پی بهره مندی از طبیعتی بکر و امکاناتی لوکس هستید این هتل را در بین برترین هتل های گران قیمت جهان از یاد نبرید.

شهر دبی امارات و هتل با شکوه و مدرن برج العرب Burj Al Arab Hotel

شهر دبی و منطقه آزادی که در امارات وجود دارد، پر است از جاذبه های جهانگردی مدرنی که جهانگردان را به وجد می آورد یا به آن ها این فرصت را می دهد که از تعطیلاتشان به برترین شکل استفاده کنند. یکی از این جاذبه ها و فرصت هایی که در دبی به دست می آید اقامت در هتل لوکس و مشهور برج العرب هست. این هتل که دارای معماری خارجی و داخلی بی مثالی است توانسته در بین رقبا گردن برکشد و خود را در دل جهانگردان جای دهد. معماری خاصی که همچون یک بادبان در میان امواج دریای خلیج فارس محکم و پایدار ایستاده و به میهمانانش ارائه خدمت می نماید. در توضیحات مربوط به این هتل آماده است که دارای سوئیت های متعدد می باشد که هر کدام از آن ها دارای دو طبقه مجزا می باشند. طبقاتی که با برترین و بروزترین وسایل رفاهی تجهیز شده و به مسافران اجازه می دهند تا بدون دغدغه لحظات سفر خود را سپری کنند. البته که شگفتی های هتل Burj Al Arab Hotel در بین معروف ترین هتل های گران قیمت جهان به همین جا ختم نمی گردد. زمین تنیسی که در بین زمین و هوا ساخته شده، در کنار فرودگاه برای نشستن بالگرد این هتل را بیش از پیش خاص نموده است. شما می توانید مستقیم بر باند این فرودگاه بنشینید، به زمین ورزشی بروید و پس از یک ورزش تمام عیار به روستوران های چند ستاره و لوکس هتل قدم بگذارید و از اغذیه این هتل که به برترین شکل ممکن طبخ شده، میل کنید و شب هنگام در تفریحات شبانه خستگی روز را از تن به در کنید. البته اگر شانس بیاورید و هتل امکان رزرو را به شما بدهد چرا که این هتل بیشتر مواقع در اختیار مشتریان ممتاز و ستاره دار قرار گرفته است، مشتریانی که جز ثروتمندان و با نفوذان کشورهای مختلف هستند.

استان آریزونای کشور آمریکا و اقامتگاه بزرگ بولدرز The Boulders

یکی از برترین هتل های گران قیمت جهان، بولدرز در استان متحده آمریکا است. این هتل همه ساله میزبان افراد سرشناسی از تمام جهان می باشد که با نام مستعار در این هتل اقامت می کنند. سیاست کاری این هتل به این صورت است که به مهمانانشان در در طبیعت سوئیت های لوکس و با امکاناتی را اجاره می دهد و بدون این که نامی از آن ها فاش کند برترین تجهیزات را به آنان ارائه می دهند. هتل The Boulders علاوه بر این امتیاز بی مثال، محوطه هتل نیز حدیث مفصلی دارد. این هتل که در طبیعت بکر آریزونا قرار گرفته دارای صخره هایی می باشد که قدمتی 12 میلیون ساله دارد. این صخره ها که در کنار چشمه های آب گرم هتل قرار گرفته اند زیبایی چشم نوازی را در مساحت 526 هزار متر مربعی صحرا سونوران به خود اختصاص داده اند. به همین علت است که گروه های طبیعتگردی نیز به شدت مشتاق اقامت هر چند کوتاه در این هتل می باشند چرا که با یک تیر می توانند چند نشان را هدف قرار دهند. هم اطلاعات کاملی از طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه به دست می آورند، هم امکان ورزش در زمین ها گلف با کیفیت مجموعه را از آن خود می کنند و هم می توانند به ویلاهای اختصاصی هتل مراجعه کنند و با افراد مشهوری که در هتل اقامت نموده اند، عکس یادگاری بگیرند. البته اگر آن فرد سرشناس برای چنین کارهایی وقت بگذارد اما از هرچه که بگذریم نمی توانیم امکانات منحصر به فرد این هتل را نادیده بگیریم. هتلی که هم لوکس است، هم گران قیمت، هم دنج و هم بکر. امتیازهای بی شمار این هتل در میان معروف ترین هتل های گران قیمت جهان هر کسی را وسوسه می نماید. برترین هتل های گران قیمت جهان از دید وب سایت جهانگردی Readers Digest گران قیمت ترین و لوکس ترین هتل های جهان هستند و می توانند مسافران را به رؤیاهای قصرهای شاهانه برساند. البته که نباید در پی تجمل گشت. اما زرق و برق دلفریب این مکان ها در بین برترین هتل های گران قیمت جهان را هم نمی توان نادیده گرفت. به امید اقامتی رویایی در یکی از معروف ترین هتل های گران قیمت جهان.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1614

به "معروف ترین هتل های گران قیمت دنیا، مأمنی خیره کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین هتل های گران قیمت دنیا، مأمنی خیره کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید