مقاله: در کانادا دسر چی بخوریم؟

به گزارش درگ فایل، سرما موجود در برف سبب می گردد تا این شیره سریع سفت گردد، سپس آن را رول نموده و با چوب بستنی سرو می نماید. این دسر طعم بسیار مجذوب کنندهی دارد که در آن عطر افرا و بافت نرم و چسبناک اش وجود دارد. میل کردن این دسر، به خصوص در فصل زمستان یکی از کار های مجذوب کننده و لذت بخشی است که می تواند در کشور کانادا انجام دهید.

مقاله: در کانادا دسر چی بخوریم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشور کانادا یکی از کشورهای محبوب و پرهوادار در بین گردشگران است. زیبایی های فوق العاده این کشور و بعلاوه منظره ها شگفت انگیز آن باعث شده تا سالانه افراد بسیار زیادی به این کشور سفر نموده و از آن تماشا نمایند.

تارت کره ای یکی دیگر از دسرهای خوشمزه و شاخص در کشور کانادا است. تارت به نحوی است که می توان به انتخاب سر آشپز آن را به شکل های مختلف به وجود آورد. برای فراوری تارت معمولاً از کشمش و گردو استفاده می گردد.

بیگل نوعی نان خاص است که شکلی شبیه به دونات دارد و برای درست کردن آن، خمیر را به شکل حلقه به وجود می آورند و آن را در آب می جوشانند. در نتیجه این کار نانی به وجود می آید که مغزی متراکم و خوشمزه دارد.

سپس آن ها را با مواد مختلفی تزئین می نمایند و آن را به شکل های مختلفی در می آورند. بیگل های درست شده در کشور کانادا، به خصوص شهر مونترال در ظاهر تفاوتی با دیگر های معمولی ندارد، اما نکته بسیار مهم این است که این بیگل ها تماما با دست درست شده و بر روی آتش چوب پخته می شوند. به همین علت بیگل های مونترال مزه مجذوب کننده و منحصر به فردی دارند.

منبع مقاله: در کانادا دسر چی بخوریم؟

انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1347

به "مقاله: در کانادا دسر چی بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: در کانادا دسر چی بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید