مقاله: گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا

به گزارش درگ فایل، مونترال شهری است با حال و هوایی فرانسوی و اروپایی. این شهر بیش از هر جای دیگری در کانادا به شهرهای اروپایی شباهت دارد. مونترال در شرق کانادا قرار گرفته و دومین شهر عظیم فرانسوی زبان جهان بعد از پاریس است. تعداد زیادی از ساکنان این شهر را مهاجرانی از نقاط مختلف جهان تشکیل می دهند. وقتی ویزای توریستی کانادا خود را دریافت کردید و به این کشور سفر کردید توصیه می کنیم این شهر را به عنوان اولین مقصدتان انتخاب کنید.

مقاله: گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا

آبشار نیاگارا از زمان های خیلی دور مورد توجه گردشگران بوده است و به همین دلیل شهری به همین نام پیرامونش به وجود آمده است. آبشار نیاگارا در واقع یک مجموعه از 3 آبشار است که در مرز بین کانادا و آمریکا قرار گرفته است. در میان جاذبه هایی که بعد از دریافت ویزای توریستی کانادا می توانید آنها را ببینید، بی شک نیاگارا یکی از برترین آنها خواهد بود. در کنار بازدید از آبشار می توانید از پارک ملکه ویکتوریا هم دیدن کنید که طبیعتی فوق العاده دارد.

ساختمان های بلند، کلیساها، پارک ها، موزه ها و هر آن چه که علاقه مندان به گشت و گذار از آن لذت می برند را در مونترال پیدا می کنید. کلیسای نوتردام مونترال کلیسای اعجاب انگیز و بزرگی است. مونترال شهر شلوغی نیست اما اگر می خواهید در سفر تابستانی تان با ویزای توریستی کانادا کمی از شلوغی شهر فاصله بگیرید، پارک های مونت رویال و پارک المپیک مونترال انتخاب هایی عالی برای شما خواهند بود.

منبع مقاله: گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 661

به "مقاله: گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید