کافه رستوران گابریادزه تفلیس

به گزارش درگ فایل، یکی از کارهایی که گردشگران قبل از سفر به تفلیس باید انجام دهند یافتن چندین رستوران خوب و مناسب برای سرو وعده های غذایی است . چرا که خوردن یک غذای بی کیفیت می تواند سفر را تحت الشعاع قرار داده و از لذت آن بکاهد . در میان گزینه های غذاخوری متعددی که در تفلیس وجود دارد مواردی وجود دارد که با ارائه غذاهای سالم ، قیمت مناسب ، موقعیت خوب و فضای آرام توانسته اند به یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس تبدیل گردند . کافه رستوران گابریادزه تفلیس Gabriadze Cafe Tbilisi یکی از رستوران های خوب پایتخت گرجستان است که جنب تئاتر گابریادزه در خیابان شاوتلی شماره 13 واقع شده است . رستوران گابریادزه با قیمتی مناسب غذاهایی خوشمزه و با کیفیت سرو می نماید . این ویژگی باعث شده روز به روز بر تعداد مشتریان این رستوران افزوده شود .

کافه رستوران گابریادزه تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

کافه رستوران گابریاذزه گرجستان را می توان یکی از بهترین کافه های تفلیس دانست . این رستوران با انواع غذاهای اروپایی ، اروپای شرقی و محلی از میهمانان پذیرایی می نماید . گابریادزه از طراحی زیبا برخوردار است . گردشگران تور تفلیس در محیط دنج و آرام این رستوران می توانند علاوه بر خوردن غذاهای خوش طعم از فضای زیبای آن نیز لذت برده و لحظاتی خوب و فراموش نشدنی را سپری نمایند . در گابریادزه تفلیس صبحانه دیر وقت ، ناهار ، شام و شام دیروقت در محیطی محبت آمیز و دنج سرو می شود . قیمت غذا در این رستوران تفلیس مناسب و متوسط می باشد . با توجه به موقعیت این رستوران جنب تئاتر گابریادزه تفلیس ، علاقه مندان بعد از تماشای یک نمایش زیبا می توانند این کافه را برای وعده های غذایی و یا یک عصرانه خوشمزه انتخاب نمایند .

کافه گابریادزه به عنوان یکی از بهترین رستوران های گرجستان ، در شهر قدیمی تفلیس واقع شده و دارای محیطی دنج ، محبت آمیز و رنگین می باشد . این رستوران توسط رزو گابریادزه ، فیلمنامه نویس ، کارگردان ، مجسمه ساز و عروسک گردان معروف گرجی طراحی شده است . در واقع همه چیز این رستوران از نقاشی ها و پوسترهای روی دیوار گرفته تا مجسمه ها ، سرامیک ها ، میزها ، جایگاه ها و پرده پنجره ها کار رزو گابریادزه می باشد . این رستوران دارای 3 اتاق و یک تراس تابستانی برای سرو غذا و نوشیدنی است .

مشخصات کافه رستوران گابریادزه تفلیس

  • آدرس کافه رستوران گابریادزه تفلیس : 13 Shavteli St, Tbilisi 0105, Georgia
  • تلفن رستوران گابریادزه تفلیس : 577556594 - 995+
  • وب سایت کافه رستوران گابریادزه شهر تفلیس : https://gabriadze.com/en/bez-rubriki/kafe/
  • ساعت کاری کافه گابریادزه تفلیس : همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 بامداد
  • سبک غذاهای رستوران Gabriadze تفلیس : انواع غذاهای اروپایی ، اروپای شرقی و محلی
  • قیمت غذاهای کافه رستوران گابریادزه در تفلیس : مناسب
  • وعده های کافه رستوران گابریادزه گرجستان : صبحانه دیر هنگام ، ناهار ، شام و شام دیر وقت
منبع: لذت سفر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 272

به "کافه رستوران گابریادزه تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه رستوران گابریادزه تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید