4 دلیل هیجان کاربران برای تراشه جدید کوالکوم

به گزارش درگ فایل، کمپانی کوالکوم پایان از نسل جدید تراشه های تلفن همراه اسنپ دراگون 888 رونمایی کرد که نسبت به نمونه 865 این تراشه بسیار قوی تر است و می تواند در موفقیت گوشی های اندرویدی پرچمدار، بسیار تأثیرگذار باشد. این تراشه یک مودم 5G یکپارچه نیز دارد و پیشرفت در هوش مصنوعی و پردازش تصاویر یکی از ویژگی های آن محسوب می گردد. در این گزارش کوتاه نگاهی به قابلیت های این تراشه می اندازیم.

4 دلیل هیجان کاربران برای تراشه جدید کوالکوم

اجرای سریع تر

تراشه اسنپ دراگون 888 حدود 35درصد سریع تر از تراشه های دیگر عمل می نماید و می تواند عملکرد گرافیک تلفن های همراه آینده را بهتر کند. عملاً با گوشی های مجهز به این تراشه گیمرها می توانند راحت تر و با سرعتی بیشتر بازی نمایند پس گوشی های مجهز به این تراشه یکی از انتخاب های اصلی گیمرها خواهد بود.

پردازش بهتر تصاویر

اسنپ دراگون 888 گام های جدی برای پردازش بهتر تصاویر برداشته است. با یاری این تراشه، گوشی شما می تواند همزمان ویدئوی هر سه دوربین گوشی را پردازش کند. با گوشی مجهز به این تراشه می توانید به طور همزمان 3ویدئوی 4K HDR بگیرید که این موضوع برای تصویربردارانی که می خواهند از زوایای مختلف یک اتفاق را فیلمبرداری نمایند اهمیت زیادی دارد. همچنین این تراشه به گوشی شما این امکان را می دهد که از هر سه دوربین آن عکس های 28مگاپیکسلی بگیرید و از آن لذت ببرید.

هوش مصنوعی

این تراشه همچنین به کاربر گوشی اجازه می دهد با استفاده از هوش مصنوعی و در قالب فوکوس اتومات و... عکس های هوشمندانه ای بگیرد. با یاری هوش مصنوعی می توان بسرعت یک شخصیت را از فیلم دوربین حذف کرد و دیگری را به جای آن قرار داد. پردازش سریع تر با هوش مصنوعی میزان مصرف باتری را نیز کمتر می نماید. انتظار می رود هوش مصنوعی در زندگی دیجیتال مردم تأثیر زیادی بگذارد و از پردازش تصاویر گرفته تا دستیارهای صوتی، اسنپ دراگون 888 می تواند همه کارها را سریع تر انجام دهد.

پشتیبانی از 5G

با توجه به توسعه اینترنت نسل پنجم شبکه تلفن همراه، گوشی های آینده باید قابلیت پشتیبانی از این فناوری را داشته باشند. گوشی های مجهز به این تراشه برخلاف تراشه های X55 که باید با اسنپ دراگون 865 کار می کردند، می توانند از 5G پشتیبانی نمایند. این بدان معناست که تراشه 888 می تواند به سازندگان گوشی های آینده یاری کند تا هزینه کمتری صرف ساخت محصولات خود نمایند. از سوی دیگر این تراشه ها به فضای کمتری احتیاج دارند و گوشی ها می توانند باریک تر از نمونه های قبلی شوند یا اینکه از باتری های عظیم تری در ساخت آن استفاده گردد. همچنین با استفاده از فناوری 5G میزان کمتری انرژی مصرف می گردد. گفته می گردد در سال 2022 گوشی های X60 می توانند از وای فای 6 و همچنین6E پشتیبانی نمایند به این ترتیب توانایی اتصال به آخرین نسخه های شبکه وای فای را خواهند داشت.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 803

به "4 دلیل هیجان کاربران برای تراشه جدید کوالکوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 دلیل هیجان کاربران برای تراشه جدید کوالکوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید