5 فوتبالیست برگزیده برای کسب توپ طلای 2023 ، رقابت نزدیک مسی، امباپه و هالند

به گزارش درگ فایل، رقابت برای توپ طلای 2023 با اهدای جام خاتمهی فصل 23-2022 به خاتمه رسید. فوتبالیست های سراسر دنیا برای دریافت معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال در طول فصل گذشته کوشش کردند. چندین بازیکن برای تشدید رقابت به منظور کسب توپ طلای 2023 به موفقیت های بزرگی دست یافتند.

5 فوتبالیست برگزیده برای کسب توپ طلای 2023 ، رقابت نزدیک مسی، امباپه و هالند

به گزارش خبرنگاران به نقل از sportskeeda، کریم بنزما در سال 2022 برنده این جایزه شد. برخلاف سال 2023، در سال قبل برنده توپ طلا از قبل تعیین بود، زیرا که این بازیکن فرانسوی یک سر و شانه بالاتر از رقیبش بود. با این حال، پیش بینی اینکه چه کسی امسال برنده توپ طلا می گردد، کار دشواری است.

بدون مقدمه، بیایید نگاهی به پنج بازیکن برگزیده برتر برای کسب توپ طلای امسال بیندازیم.

5- کوین دی بروین آرسنال اف سی - منچسترسیتی - لیگ برتر

کوین دی بروین در حال حاضر یکی از فزونین بازیکنان اروپاست و هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند با این تصور مخالفت کند. استاد خط میانی بلژیکی، معمار اصلی منچسترسیتی بود، زیرا آنها در دوره گذشته سه گانه قاره ای را کسب کردند.

دی بروین که در آن موقع در فزونین شرایط خود بود، از هیچ می توانست موقعیت خلق کند. این بازیکن 31 ساله در فصل 2022-2023 برای تیم پپ گواردیولا در 49 بازی در تمامی رقابت ها 10 گل به ثمر رساند و 31 پاس گل داد.

او قطعاً از شانس های اصلی برای کسب توپ طلای 2023 است.

4- کیلیان امباپه - پاری سن ژرمن - پیش فصل

در دنیایی که وقتی صحبت از توپ طلا به میان می آید، تنها تمرکز بر دستاوردهای فردی است، کیلیان امباپه می توانست محبوبیتی برای کسب این جایزه در امسال باشد. اما متاسفانه اینطور نیست.

علیرغم کسب عنوان قهرمانی لیگ یک با پاری سن ژرمن و کسب افتخارات فردی باورنکردنی، این بازیکن فرانسوی احتمالاً در فاصله کوتاهی از بردن توپ طلا به خانه متوقف خواهد شد.

امباپه کفش طلای جام دنیای فوتبال 2022 را به دست آورد. او حتی در فینال مقابل آرژانتین برای فرانسه هت تریک کرد اما تیم ملی فرانسه در نهایت این فینال دیدنی و نفسگیر را در ضربات پنالتی باخت. این بازیکن 24 ساله بعلاوه فصل 2022-23 را به عنوان فزونین گلزن لیگ یک به انتها رساند.

اما با توجه به دستاوردهای شگفت انگیزتر همتایانش، او ممکن است امسال فقط در فزونین حالت بر سکوی توپ طلا قرار گیرد.

3- رودری اف سی اینترناسیونال - منچسترسیتی - فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022-2023

رودری بازیکن خط میانی منچسترسیتی اکنون خود را به عنوان فزونین هافبک در دنیا معرفی نموده است. این بازیکن اسپانیایی بسیار باهوش و از نظر تکنیکی ماهر است که یاری هایش در سه گانه قاره ای منچسترسیتی در فصل گذشته حیاتی بود.

او در خط هافبک همه چیز را در فزونین حالت نگه می دارد، هر زمان که احتیاج باشد جنگنده می گردد و وظیفه خود را برای محافظت بیشتر از دفاع سیتی انجام می دهد. رودری در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان گل فزونی منچسترسیتی را به ثمر رساند. او بعلاوه در تابستان امسال با اسپانیا قهرمان لیگ ملت های یوفا شد.

رودری امسال به عنوان یکی از شانس های اصلی برای رسیدن به سکوی توپ طلاست.

2- ارلینگ هالند اتلتیکو مادرید - منچسترسیتی - پیش فصل محبت آمیز

ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست و در اولین فصل خود در انگلیس، حریفان را با توانایی گلزنی پربار خود به وحشت انداخت. او در حال حاضر در سن 23 سالگی یک مهاجم خارق العاده است و بدون شک فزونین در دنیا است.

روشی که او برای شکستن رکوردهای سیتی در فصل گذشته به کار برد او را بسیار بر سر زبان ها انداخت. او در فصل 2022-2023 برای منچسترسیتی در 53 بازی در تمامی رقابت ها 52 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

او در آینده مطمئنا چندین جایزه توپ طلا را به دست خواهد آورد، اما شاید امسال سال او نباشد.

1- لیونل مسی لیگ 2023 - مرحله یک هشتم نهایی: اورلاندو سیتی اس سی - اینتر میامی سی اف

بی شک لیونل مسی شانس اصلی برای کسب هشتمین توپ طلا در فصل 2022-2023 است. مسی آرژانتین را به جام دنیای قطر که احتمالاً آخرین جام دنیای او بود فرستاد و در این تورنمنت برنده توپ طلا شد، هفت گل به ثمر رساند و برای آلبی سلسته قهرمان جام دنیای شد. او مجموعه ای از نمایش های مسحورکننده را ارائه داد تا به عنوان فزونین فوتبالیست تمام دوران شناخته گردد.

او بعلاوه فصل داخلی بسیار خوبی را با پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت و در آخرین فصل حضورش در مرکز فرانسه عنوان قهرمانی لیگ یک را به دست آورد. مسی در 41 بار حضورش در تمام رقابت ها برای پاریسی ها در فصل گذشته 21 گل به ثمر رساند و 20 پاس گل داد.

  • مسی یا رونالدو؟ | چه کسی بیشترین گل را در سال 2023 به ثمر رسانده است؟
  • فزونین بازیکنان تاریخ فوتبال از نگاه رونالدو نازاریو | ستاره ای که در این لیست حضور ندارد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1704

به "5 فوتبالیست برگزیده برای کسب توپ طلای 2023 ، رقابت نزدیک مسی، امباپه و هالند" امتیاز دهید

1 کاربر به "5 فوتبالیست برگزیده برای کسب توپ طلای 2023 ، رقابت نزدیک مسی، امباپه و هالند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 فوتبالیست برگزیده برای کسب توپ طلای 2023 ، رقابت نزدیک مسی، امباپه و هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید