آسیب دیدگی پُست برق مجاور نیروگاه حرارتی اصفهان، علت حاثه فرسودگی ترانس است

به گزارش درگ فایل، مصطفی رجبی مشهدی، گفت: صبح امروز یکی از ترانس های مورد استفاده در پست برق مجاور نیروگاه حرارتی اصفهان به دلیل فرسودگی دچار حادثه شد.

آسیب دیدگی پُست برق مجاور نیروگاه حرارتی اصفهان، علت حاثه فرسودگی ترانس است

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور ضمن توضیح جزئیات اتفاق اتفاق افتاده در پُست برق نیروگاه اصفهان، بیان کرد: صبح امروز یکی از ترانس های مورد استفاده در پست برق مجاور نیروگاه حرارتی اصفهان به دلیل فرسودگی دچار حادثه شد.

سخنگوی صنعت برق کشور با رد فرضیه هرگونه خرابکاری در ارتباط با این حادثه، بیان کرد: فرسودگی ترانس حادثه دیده تایید شده است و با توجه به اینکه این حادثه در پست برق مجاور این نیروگاه اتفاق افتاده است، امکان هرگونه خرابکاری رد خواهد شد.

رجبی ضمن توضیح تاثیر آسیب دیده گی پست برق در تامین برق اصفهان، بیان کرد: در این حادثه هیچ آسیبی به نیروگاه وارد نشده و همچنین در تامین برق منطقه تحت پوشش نیروگاه نیز هیچ خللی را وارد نشده است.

لازم به تاکید است، نیروگاه حرارتی اسلام آباد اصفهان، با حدود 50 سال قدمت، قدیمی ترین نیروگاه استان اصفهان به حساب می آید و در حال حاضر ظرفیت برق در این نیروگاه حدود 500 مگاوات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 543

به "آسیب دیدگی پُست برق مجاور نیروگاه حرارتی اصفهان، علت حاثه فرسودگی ترانس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب دیدگی پُست برق مجاور نیروگاه حرارتی اصفهان، علت حاثه فرسودگی ترانس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید