شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری در برلین

به گزارش درگ فایل، نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB آلمان با سخنرانی وزیر گردشگری مالدیو و دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در حضور تعداد زیادی از مقامات کشورها، سفرا، غرفه داران و بیش از یک هزار میهمان و مدعو از کشورهای مختلف شروع به کار کرد.

شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری در برلین

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آلمان هستید و میخواهید از زیباترین شهر آلمان دیدن کنید با ما همراه شوید.

سازمان منطقه آزاد کیش در این دوره از نمایشگاه ، فضایی به مساحت حدود 1200 متر مربع در اختیار دارد. همچنین شهرداری تبریز و تعداد 35 دفتر خدمات مسافرتی نیز در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان مهمان نمایشگاه ITB برلین هستند.

در این دوره از نمایشگاه همچون سنوات گذشته که یک کشور به عنوان شریک این رویداد معرفی می گردد؛ این بار کشور مالدیو بعنوان شریک، حضور فعالی داشته و برنامه های معرفی این کشور در مدت 5 روز نمایشگاه اجرا می گردد.

گفتنی است نمایشگاه ITB برلین از چهارشنبه به مدت 5 روز برای استفاده متخصصین و عموم مردم فعال است و پیش بینی می گردد حدود 200 هزار نفر از سراسر دنیا و 8000 خبرنگار در این محل حضور یابند.

طالب ریفاعی رئیس سازمان دنیای دنیاگردی UNWTO) ) در نشستی خبری قبل از گشایش رسمی نمایشگاه گردشگری موسوم به آی تی بی ( ITB ) برلین، در رابطه با چشم انداز صنعت گردشگری در ایران در دوران پسابرجام اضافه نمود: آنچه ما اکنون در ایران می بینیم، تنها آغاز یکی از بزرگ ترین تحولات گردشگری نه فقط برای ایران بلکه برای کل منطقه خواهد بود.

وی تاکید نمود: سال گذشته در ایران بودم و به مشهد سفر کردم و شدیدا تحت تأثیر این شهر قرار گرفتم. مشهد شهری است که سالیانه 26 میلیون بازدیدکننده از داخل و خارج کشور را میزبانی می نماید. در عین حال باید اذعان کنم که اماکن گردشگری این شهر بسیار تحسین برانگیز است و همانطور که گفتم ایران در آستانه افزایش گردشگری در دنیا قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: یکی از نمونه هایی که ایران می تواند مرکز گردشگری منطقه ای باشد و نقش محوری برای گردشگری منطقه ای ایفا نماید، تصمیم این کشور برای خرید یک سری ایرباس A380 است. اکنون باید تصور کنیم که این افزایش گردشگری چقدر خواهد بود و برآوردی از وسعت آن داشته باشیم. این وسعت افزایش، واقعا بسیار بزرگ خواهد بود و من از همه دست اندرکاران گردشگری می خواهم که این مسأله را مد نظر داشته باشند.

ریفاعی با تاکید بر اینکه چندین بار به ایران سفر نموده است، اضافه نمود: تهران می تواند یک مرکز منطقه ای برای گردشگری باشد. ایران کشوری با فرهنگ و میراث بسیار غنی بوده و دنیا اکنون هیجان زده است تا با ایرانی که درهای خود را بر روی دنیا باز نموده است، آشنا گردد. ایران قابلیت های زیادی برای ارائه در صنعت گردشگری دارد و من این را با چشم خود دیده ام.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 61

به "شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری در برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری در برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید