ارائه تخفیف 50 درصدی گردشگری به مناسبت روز کیش

به گزارش درگ فایل، تخفیف 50 درصدی جهانگردی کیش

کیش جزیره ای زیبا و دیدنی در حوزه آب های خلیج فارس است، این جزیره از زمان هخامنشیان تحت تسلط ایرانیان بوده و به عنوان مهمترین مقصد توریستی داخلی و خارجی در جنوب ایران محسوب می گردد. روانه شدن بیش از یک میلیون جهانگرد در طول سال به سوی این جزیره به خوبی اهمیت زیاد آن را نشان می دهد. چند روز قبل خبر بسیار خوش آیندی مبنی بر این که این جزیره در سازمان جهانی جهانگردی به عضویت رسیده است را در مجله جهانگردی خبرنگاران خدمتتان ارائه نمودیم که این موضوع در زمینه رشد صنعت جهانگردی کشور تاثیر بسیار خوش آیندی را دارد. اما این بار قصد داریم تا درباره تخفیف 50 درصدی که بر روی امکانات و خدمات تفریحی ارائه شده برای مسافران این جزیره در روز جهانگردی که 20 آبان ماه باشد صحبت کنیم. در صورتی که قصد سفر به کیش را دارید حتما لازم تا درباره تخفیف 50 درصدی جهانگردی کیش بر روی خدمات تفریحی این مقصد جنوبی ایران اطلاعات کاملی داشته باشید، از همین رو در ادامه با ما همراه باشید.

ارائه تخفیف 50 درصدی گردشگری به مناسبت روز کیش

همانطور که در بالا ذکر کردیم به مناسبت روز کیش که 20 آبان ماه می باشد برای گردشگران مسافران این مقصد گردشگری تخفیف حدود 50 درصدی بر روی تمام خدمات تفریحی ارائه خواهد شد. مطابق با گفته علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد که برای اینکه این روز به عنوان روزی به یاد ماندنی در فکر گردشگران و کیشوندان نقش بندد، تخفیفات 50 درصدی شامل کلیه برنامه های تفریحی و گردشگری و واحدهای اقامتی است.

بعلاوه وی در ادامه صحبت های خود درباره تخفیف 50 درصدی گردشگری کیش از برگزاری مراسم نورافشانی و اجرای برنامه های موسیقی عمومی با حضور گروه های ملی و محلی در روز کیش اطلاع داد و افزود:

از دیگر برنامه های روز کیش که به وسیله معاونت گردشگری این جزیره علیرضا قائدیان بیان کرد که از دیگر برنامه هایی که برای این روز در نظر گرفته شده است نیز برگزاری مسابقه آشپزی دریایی روی کشتی های گردشگری جزیره، رونمایی و بهره برداری از سامانه جامع ارایه و فروش خدمات گردشگری کیش، بهره برداری از یک فروند کشتی تفریحی و گردشگری و استقبال و پذیرایی از مسافران در مبادی ورودی به جزیره در پروازهای هواپیمایی کیش با شیرینی های محلی می باشد.

همین حالا برای رزرو آنلاین تور کیش اقدام کنید

بعلاوه علیرضا قائدیان با تقدیر از مدیریت منطقه آزاد کیش به علت نامگذاری 20 آبان به روز کیش این رویداد را فرصتی مناسب دانست برای آشنایی هرچه بیشتر ساکنان نقاط مختلف کشور و گردشگران بین المللی با داشته ها و ظرفیت های متنوع این جزیره و ارج نهادن به منزلت کیش و مردمان آن مطرح نمود.

مهمترین نکته این است که در روز 20 آبان که روز کیش می باشد با حضور گردشگران و شهروندان این جزیره نیز اولین آیین نکوداشت این جزیره هم نیز برگزار می شود و سال جاری آیین و برنامه هایی ویژه برای معرفی هرچه بیشتر جلوهای فرهنگی و اجتماعی این جزیره به عنوان یکی از کانون های گردشگری کشور و منطقه برای نخستین بار در این روز بر پا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی نیز با اشاره بر این موضوع که در این روز فرصت بسیار مناسبی وجود دارد تا فرصتی برای الگوسازی، معرفی توانمندی ها و تبیین شاخصه های برجسته زیست شهری در این دیار کهن در سطوح محلی ملی و جهانی برگزار شود.

بعلاوه پورعلی در ادامه این صحبت نیز گفت که با توجه به اینکه برنامه های زیادی برای این روز در جزیره کیش پیش بینی شده است در کوشش برای تبدیل روز کیش به جشنواره بیاد ماندنی و سرشار از پیغام های موثر نیز می باشد. ایشان در برپایی هر چه باشکوه تر این روز از همکاری همه بخش های سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان ها و نهادها، اصناف، بازاریان، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر قشرها اطلاع داد و گفت:

که به مناسبت روز کیش در حوزه های مختلف گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برنامه های متعددی در جزیره کیش نیز پیش بینی شده است که از جمله آن های نیز شامل خدمات عمومی به کیشوندان و گردشگران با تخفیف ها و تسهیلات ویژه است .

پورعلی بعلاوه با اشاره به فراگیری آیین های ویژه نکوداشت روز کیش افزود که متناسب با این روز فضای عمومی جزیره تغییر می نماید و انتظار این است که در این تغییرات همگان به ویژه بازارها، هتل ها و اماکن عمومی، سهیم شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1557

به "ارائه تخفیف 50 درصدی گردشگری به مناسبت روز کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تخفیف 50 درصدی گردشگری به مناسبت روز کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید