اسماعیل پور: از کشتی سیر نشده ام اما دستم دیگر اجازه مبارزه نمی دهد

به گزارش درگ فایل، دارنده دو مدال نقره و برنز دنیا گفت: مشکل دستم جدی است و با اینکه عاشق کشتی هستم اما به خاطر همین شرایط کشتی را کنار گذاشتم.

اسماعیل پور: از کشتی سیر نشده ام اما دستم دیگر اجازه مبارزه نمی دهد

مسعود اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص فعالیت این روزهایش گفت: واقعا دوست داشتم که بتوانم کشتی بگیرم.کم و بیش تمرین هم می کنم اما دستم همچنان مشکل دارد. سه بار جراحی کردم و باز هم مشکل سر جایش هست. استخوان مچ دست راستم مثل یک غده، متورم شده و با اینکه چند بار تراش داده و برداشته شده است اما باز هم این اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: به خاطر دستم نمی توانم تمرین کشتی انجام دهم و فقط تمرین هوازی دارم و مشکل دستم جدی است. به خاطر همین شرایط، کشتی را کنار گذاشتم، با اینکه عاشق کشتی هستم و می خواستم همچنان کشتی بگیرم ولی متاسفانه دیگر نمی توانم. حالا کشتی حسرتم شده و حتی نمی توانم کشتی نگاه کنم.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد در خصوص حواشی این روزهای کشتی بر سر موضوع چرخه انتخابی تیم ملی توضیح داد: در حال حاضر کشتی را دنبال نمی کنم اما چند روز پیش در خبرها دیدم که ظاهراً رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی بر سر موضوع انتخابی تیم ملی به مشکل خورده اند. دقیقا نمی دانم این چرخه انتخابی به چه شکلی است، اما ظاهراً دبیر و محمدی در این خصوص اختلاف سلیقه پیدا کردند و در مقابل محمد بنا مسئله ای با آن ندارند. اصلاً نمی توانم در این مورد نظر بدهم. من هم با رسول خادم کار نموده ام و هم با غلامرضا محمدی که هر کدام در کار مربیگری شان سبک خاص خودشان را دارند.

اسماعیل پور اضافه نمود: رسول خادم در فن بزکش تبحر داشت و علیرضا دبیر بهترین زیرگیر جهان بود، اینها در کشتی هم هرکدام یک سبک داشتند، در مدیریت و سرمربیگری هم همینطور است. اگرچه دقیقاً نمی دانم این چرخه چیست و چون از کشتی دورم هیچ نظری هم نمی دهم اما می دانم هر موضوع و حاشیه ای هست، اختلاف نظر و از متفاوت بودن سبک ها نشأت می گیرد.

این کشتی گیر جویباری تاکید نمود: اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد اما هدف یکی است. نظر کارشناسان هم به کشتی یاری می نماید. چقدر خوب است که هر کسی در رأس قرار می گیرد، همه به او یاری نمایند، مثل کشتی روسیه و آمریکا که همه به هم یاری می نمایند. تا حالا نشنیدم در روسیه فلان سرمربی و یا فلان جناح علیه یکی دیگر شوند. خوب است که ما هم همینطور کار کنیم تا به هدف خود برسیم. مورد دیگری که اهمیت دارد، این است که یک قانون در خصوص انتخابی تیم ملی دستورالعمل گردد و وقتی رئیس فدراسیون عوض شد، تغییر نکند. به این شکل همه می دانند باید چطور عمل نمایند و نظر شخصی هر رئیس در کار اعمال نمی گردد. به این شکل خیلی از سوءتفاهمات هم از بین می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 438

به "اسماعیل پور: از کشتی سیر نشده ام اما دستم دیگر اجازه مبارزه نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: از کشتی سیر نشده ام اما دستم دیگر اجازه مبارزه نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید