افزایش تعداد مبتلایان در روسیه به 58 هزار تن

به گزارش درگ فایل، شمار مبتلایان ویروس کرونا در روسیه و برزیل همچنان رو به افزایش بوده و این در حالی است که دولت های آن ها برای برطرف محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی آماده می شوند.

افزایش تعداد مبتلایان در روسیه به 58 هزار تن

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رکورد ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در روسیه با افزایش بیش از پنج هزار نفر، باز هم شکسته شد تا تعداد کل مبتلایان در این کشور به حدود 58 هزار نفر برسد.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (چهارشنبه) گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته 5236 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه گزارش شده که نسبت به دیروز شاهد کاهش جزئی است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین 57 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 57999 نفر و تعداد کل جان باختگان به 513 تن افزایش پیدا کرد.

نهاد های درمانی روسیه - که یکی از کشور هایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده اند - تا کنون حدود 2.25 میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته اند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز روز گذشته با بیان اینکه نقطه اوج شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هنوز رخ نداده، گفت شرایط دشواری پیش روی روسیه است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت برزیل نیز اعلام نمود که طی بیست وچهار ساعت گذشته 2554 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که نسبت به دیروز افزایش داشته است.

به نوشته وبگاه جی وان، همچنین در این بازه زمانی، 173 مبتلا به ویروس کرونا بر اثر شدت بیماری جان باخته اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در برزیل به 43368 نفر و تعداد کل جان باختگان به 2761 تن افزایش پیدا کرد.

از سنگاپور نیز خبر می رسد که طی یک روز گذشته آزمایش ابتلای 1016 نفر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

به نوشته وبگاه وزارت بهداشت سنگاپور، شمار مبتلایان ویروس کووید19 در این کشور به 10141 نفر افزایش یافت. همچنین تا کنون 11 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در سنگاپور جان خود را از دست داده اند.

برآورد های وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند از دو و نیم میلیون نفر گذشته که سهم قاره اروپا از این میان، بیش از 1 میلیون نفر یعنی حدود نیمی از تعداد کل مبتلایان در دنیا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 388

به "افزایش تعداد مبتلایان در روسیه به 58 هزار تن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان در روسیه به 58 هزار تن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید