برلین: مرزهای همه کشورهای اروپایی به روی انگلیس بسته شوند

به گزارش درگ فایل، مقامات آلمانی به بهانه شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس، خواستار بسته شدن مرزهای همه کشورهای اروپایی به روی لندن شدند.

برلین: مرزهای همه کشورهای اروپایی به روی انگلیس بسته شوند

با ما سفر کنید و با تور اروپا بهار از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت آلمان پیش از این درباره شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا که بسیار قدرت سرایت بالایی دارد ابراز نگرانی کرد و ارتباط هوایی خود را با انگلیس و آفریقای جنوبی به حال تعلیق در آورد.

اکنون خبرها حاکی از این مسئله است که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز برای بسته شدن مرز ها بین اتحادیه اروپا و انگلیس کوشش می نماید. وزارت بهداشت آلمان یکشنبه 20 دسامبر خاطرنشان کرد در پی افزایش شدید موارد ابتلا به ویروس کرونا و جهش این ویروس در کشور های انگلیس و آفریقای جنوبی، دولت آلمان ارتباط هوایی خود را با این دو کشور به حالت تعلیق در آورد.

بر اساس اعلام نشریه آلمانی بیلد همچنین بسته شدن مرز های اروپا به روی افراد از مبدا انگلیس را از تاریخ 21 دسامبر پیشنهاد خواهد نمود. برلین احتمالا تصمیمی در این خصوص از 22 سپتامبر اتخاذ می نماید. به نوشته این نشریه آلمانی با وجود این مقامات آلمان دوست دارند به شهروندان خود اجازه دهند تا به انگلیس رفته و به این کشور باز گردند.

نشریه بیلد اضافه نمود مرکز همچنین میخواهد با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد واکنش هماهنگ اروپا به تحولات مربوط به کرونا در انگلیس مصاحبه کند. فرانسه نیز تدابیر مشابهی در مورد افراد و بار از مبدا انگلیس اتخاذ نموده است.

مادریو یز خاطرنشان کرد از بروکسل خواسته تا پاسخ هماهنگی از سوی اتحادیه اروپا در مورد لغو پرواز ها از مبدا انگلیس داده گردد. در پی اعلام محدودیت های جدید در انگلیس، کشور های بلژیک، ایتالیا، هلند و اتریش از تعلیق ارتباط هوایی و ریلی از مبدا و به مقصد انگلیس خبر دادند. پرواز ها بین انگلیس و هلند تا یکم ژانویه به تعلیق درآمد.

لازم به ذکر است، انگلیس نوع جهش یافته از ویروس کرونا را در خاک این کشور شناسایی نموده است. یونان و جمهوری چک نیز تدابیر بهداشتی را در مورد افرادی که از انگلیس وارد این کشور می شوند، تشدید نموده و آن ها را به ترتیب 7 و 10 روز قرنطینه می نمایند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 827

به "برلین: مرزهای همه کشورهای اروپایی به روی انگلیس بسته شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین: مرزهای همه کشورهای اروپایی به روی انگلیس بسته شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید